4

183 27 24
                                    

"Yeniden burada olmak garip hissettiriyor"

Cass Hogwarts'ın kapılarından içeri girerken sadece bunu söyleyebildi.

Garip hissettiriyor.

"Aynen" dedi Lucy etrafı incelerken.

Cass etrafa bakmayı bırakıp Lucy'ni durdurdu.

"Bekle,biz şimdi ne yapacağız?"

"Dumbledore'u bulmalıyız"

"Dumbledore şuan büyük salonda aniden yanına gidip bir şey söyleyemeyiz"

Kız aniden aklına gelen fikirle durdu.

"İhityaç odası"

"Ne?" dedi Lucy bir şey anlamayarak.

"İhtiyaç odasını bilmiyor musun? Eh tabii senin baban çapulcu olmadığı için normaldir."

Küçük Black ben havalıyım kızıım der gibi saçlarını savurdu.Tabii kısa oldukları için pek havalı olmadı ama neyse.

"İhtiyaç odası olayını sana sonra anlatırım ama şimdi kimse bizi görmeden gitmeliyiz"

Cass Lucy'nin kolundan tutup öğrenci kalabalığının içinden merdivenlere doğru gitti.

****

Uyumak için bir yere ihtiyacımız var.

Uyumak için bir yere ihtiyacımız var.

Uyumak için bir yere ihtiyacımız var.

Aniden duvarın arkaya çekilmesiyle Lucy geri gitti.Az önce duvar olan yerde şuan kocaman bir kapı açılmıştı.

Sihir dünyası mükemmel.

Cassiopeia küçük adımlarla büyük kapıdan içeriye girdi.

Büyük pencerelerinden kara gölün muhteşem manzarası görünen odada iki yatak,kocaman bir buzdolabı -bazen büyücüler de buzdolabı kullanır evet- ve bir kitaplık vardı.

Arkadaşından hemen sonra odaya giren Lucy şaşkınlıkla odaya baktı.

"Ben neden daha önce bu odayı keşfetmedim?!" dedi kendi kendine.

"Eh aslında bu odayı ben yanlışlıkla keşfetmiştim babamla bir ilgisi yok" dedi nedensizce açık sözlü davranarak Cass.

Aslında nedensizce değildi,şakacıktan bile arkadaşına yalan söylemek istemiyordu.Nedenini anlamışsınızdır bence ama yine de söyleyeyim.

Pettigrew'a benzemekten kaçınıyordu.

****
Sabah saat 4 sularında karanlık okul koridorlarında 2 kız düşünün.Evet, tahmin ettiğiniz gibi Cassiopeia Alissa Black ve Lucianne Narcissa Malfoy yada yeni isimleriyle Cassandra White ve Madison Maloy.

"Hadi ama daha iyi düşün sen Dumbledore olsaydın odana parola ne koyardın?"

"Bana diyeceğine sen de düşünsene"

"Hadi ama sen Ravenclaw zekasına sahipsin yapabilirsin"

"Sen de Slytherin kurnazlığına sahipsin içeri girmenin başka yolunu bulabilirsin"

"İçeri girmenin başka bir yolu var evet ama sabahın dördünde,okulun ortasında Bombarda büyüsü yapmak pek iyi karşılanmaz"

İki kızın 'çok alçak sesle' konuşmalarına uyanan professör aşağıya indi.

Nerede uyuduğunu sormayın ben de bilmiyorum.

Cass kapının aniden açılmasıyla arkadaşına döndü.

İksir | Next GenerationHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin