5

184 23 75
                                    

Jessica yatağında huzurlu bir şekilde yatarken "arkadaşının" sesiyle kalkmak zorunda kaldı.

"Jess,uyan derse geç kalıyoruz"

Kız başını yastıktan kaldırmadan konuştu.

"Sen git ben geliyoruğhffm"

"En son böyle söylediğinde ikinci derse zorla yetişmiştin.O yüzden hemen kalkıyorsun Snakenberg"

Jessica sonunda iç çekerek yataktan kalkıp cüppesini giydi.Uykulu adımlarla aşağı inerken ileri alınmış saatine dikkat etmedi.Yatakhane'den çıkarken bağırma sesleriyle tüm uykusu kaçtı.

"Doğum günün kutlu olsun Jess"

Jessica her tarafı süslenmiş ortak salona bakarken birisi masadan kalkıp yanına geldi.

"Pastanı üfle hadi"

Jess masanın üzerindeki pastayı yeni farketmişti.

"Mutfaktan pasta mı çaldınız?" dedi gülümserken.

"Hadi bir dilek tut"

Jessica pastayı üflerken aklında sadece bir düşünce vardı.

Lütfen hayatım normale dönsün.

Her kes alkışlarken kızlardan biri elinde küçük bir kutuyla yanına geldi.

"Hediye almak için zamanımız olmadı ama sana kendi ellerimizle güzel bir hediye yaptık"

"Çok teşekkür ederim" dedi Jess.

Kız kutuyu sabırsızlıkla açtı.Kutunun içinde küçük bir not defteri ve renkli bir lolipop vardı.Jessica lolipopu kenara koyup defteri eline aldı.

Jessica'nın mutlu anı defteri

"Defterin içine mutlu bir şey yazarsan sonsuza dek silinemez ve ya yırtılamaz ancak üzgün bir şeyler yazarsan yok olur" dedi yanındaki bina arkadaşı.

"Bu-bu çok güzel" dedi sarışın kız ve arkadaşına sarıldı.

Güzel bir doğum günü kutlamasından sonra Jessica yatakhaneye çıkıp çantasını aldı.Ortak salondan çıkarken pencereden dışarıya baktı.Hava güneşliydi ancak bembeyaz bulutlar bazen güneşe engel olmak istercesine önüne geçiyorlardı.Jess gözlerini küçük pencereden çekip dışarı çıktı.Büyük koridorlarda ayak sesleri yankılanırken aklında sadece bir düşünce vardı: Yaptığım şey ne kadar doğru?

Kız ayaklarının adımlarını izleye izleye giderken zamanın farkına varmamıştı ancak başını kaldırdığında iksir sınıfının önündeydi.Yavaşca kapıyı açtı ve arkadan ikinci masaya oturdu.Eşyalarını çıkarırken içeriye giren kızla titremeye başladı.Şimdi mutlulukla gülümseyen kızım hayatını yerle bir etmek fikri hiç hoşuna gitmiyordu ancak yapmalıydı.

5 dakika kadar sonra professör içeriye girdi.

Jessica sadece professörün son dediğini duydu.

"Her kes yanındakı arkadaşıyla birlikte çalışacak" dedi professör ve yerine oturdu.

Jess ürkekçe elini kaldırdı ve konuştu.

"Professör ben kiminle çalışmalıyım yanımda hiç kimse oturmuyor"

Professör başını kaldırdı ve Cassandra'nın da yalnız olduğunu gördü.

"Miss White ile birlikte oturabilirsiniz"

Cassandra kitaplarını toplayıp Jessicanın yanına geçti.

Jessica iksiri yaparken dikkati dağılıyor çok fazla hata yapıyordu ancak Cassandra ona kızmıyor sadece daha dikkatli olması gerektiğini tekrarlıyordu.

İksir | Next GenerationHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin