Tuna'nın çişi geldi😩😩

35 4 1
                                    

👩🏻‍💼— Alo Müjüüüü nerdesin?
👩🏼‍🎤-eve geçiyorum. Sen nerdesin nasıl geçiyor havuzda?
👩🏻‍💼-berbat!
👩🏼‍🎤- neden?
👩🏻‍💼-ya hiç sorma kuzu uff! Nehire sınıf Arkadaşı havuzda köpek balığı var demiş, bu da havuza gitmek istemiyorum diye ağlamaya başladı o ağlarken Tuna da bilmiş bilmiş hiç susmadan konuşuyor. Nehiri nasıl susturcam bilemedim annemi istiyorum diye tutturdu. Annesini aradık küçücük çocukla ilgilenemiyorsunuz neden bu işi yapıyorsunuz  diye söylendi mi? Neyse annesi Nehiri ikna etti havuza geldik. ama bir sor bakalım, nasıl geldik. Okul servisine bindik 20 tane çocukla aynı serviste vıcır vıcır konuşuyorlar, kavga ediyorlar, gülüyorlar aman tanrım ilkokul yıllarıma geri döndüm sanki....
👩🏼‍🎤-eeeeeee sonra?
👩🏻‍💼-Sonrası mâlum serviste Tuna çişim geldi diye bağırmaya başladı! Şoföre söyledim, "yolda tuvalet bulamam" dedi. Tunacığım çişini biraz tut diyorum hayır çok sıkıştım diye bağırıyor. Servis şoförü de ben de panik olduk. Havuz şehir merkezinden uzakta çevre yolundan gidiyoruz. Şoföre duralım bir ağacın dibine yaptıralım dedim, buralarda duramam diye tutturdu.
👩🏼‍🎤-😂😂😂hahahaha
👩🏻‍💼-ya kızım gülmesene zaten sinirlerim bozuldu. Neyse Tuna'yı konuşarak oyalaya oyalaya havuza geldik. Bu kez de ne oldu dersin? Çocukların havuz kartları ortada yok. Füsun hanımı aradım çantalarına koydum diyor. Çantalara bakıyorum kartlar yok! Çocuklara soruyorum biz bilmiyoruz diyorlar. Neyse biraz ısrarcı davranndım Nehir söyledi oyun oynamak için çıkarmışlar, sonrada sınıfta bırakmışlar. Neyse Füsun hanım yetkili biriyle görüştü geçici kartla giriş yaptık, çocuklar mayolarını giydiler havuz başına geldik. Okulda hüngür hüngür ağlayan Nehir gitti, yerine sanki bir deniz kızı geldi. Onları yüzme hocalarına teslim ettim ben de şimdi havuzun yakınında bi yerde oturdum dinlenmeye çalışıyorum.
👩🏼‍🎤-hahaha ah Firum benim kıyamam sana...
👩🏻‍💼-dalga geçme kızım ya, hakkaten zor işmiş çocuk bakmak.
Hele ağlayınca insan kendini çok çaresiz hissediyor. Hem çok üzülüyorum, hem de sus ağlama demekten başka elimden bi şey gelmiyor.
👩🏼‍🎤-desene aksiyon dolu bir gün geçirdin! Ne güzel işte bak sana da adrenalin dolu saatler yaşatmışlar...
👩🏻‍💼-yaaaaa ne aksiyon ne aksiyon😬😬
Ama bir ara Tuna çişim geldi tutamıyorum diye ağlayınca şöförün bulduğu çözüm önerisine gülme krizine girecektim😁😂😂😂
👩🏼‍🎤-niye ya, ne dedi ki?
👩🏻‍💼-ayyy çok fenaa hahahaha🙈😂😂😂😂😂
👩🏼‍🎤-kızım söylesene çatlatma insanı
👩🏻‍💼-ayyy çok fena oldum, dur söylüycem hahahaha 😂😂😂😂😂

ŞİZOFREN BİR KADININ GÜNLÜĞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin