Unhappy love

399 5 0
                                    

Vítám Vás u nového příběhu.Určitě to nikdo číst zřejmně nebude ale díky prosbám kamarádů a mého kluka<3 se pokusím psát dál :') Příjemné čtení♥ a zanechte názory prosím.

Hlavní postavy : Daniel  Watson (19 )

                           Lucy Beckham (17)

                            Michael Cooper (19)

                                               1. Party,láska  či náhoda?

Ahoj jmenuji se Lucy Beckham a je mi 17 let. Teď ještě mi je 17. Za hodinu ani ne slavím 18.narozeniny které se musí povést! Bude to party. Jelikož mi můj tatínek zemřel. Žiju jen s maminkou na kraji Anglie.Mamka je velice hodná.Na mou oslavu půjde ke kamarádce takže pohoda. Alkohol,cigarety a sex jsou povoleny.Takže..Proč to nerozjet? Nejsem taková slušná sladká holčička,jsem rebelka ale ne zase taková co jede v drogách. No nic,toť vše teď jdu zapojit bedny a rozjede se to!

''Ahoj Lucy! Jsem ráda že tě vidím snad se to tu rozjede!'' ozvala se první dívka kterou ani moc neznám. Pozvala jsem jí protože je ze školy.Už přišli snad všichni.S mojí nejlepší kamarádkou Jolie jsme se odebrali k našemu baru a tam začali rozlívat tvrdý chlast. Dali jsme pár koleček a pak přišel John ( Drogový dealer na škole.) ''Čáu roštěnky nedáme si brko?'' .. zeptal se. Všichni se zamysleli ,nakonec se pár lidí dalo překecat ale my radši pokračovali v chlastu. Koukla jsem kolem všichni tam po sobě lezli a byli tak nadržení.Pohovky byli zaplněné děvkama z Royal street. Bože,kde ty se tu vzali to nevím. Najednou do mě drkla Jolie. ''Au vole co do mě drkáš!'' štěkla jsem na ní. ''Támhle ten hezoun na tebe pořád čumí! Myslím že je to Daniel Watson,mmm je tak sexyy.Prej je to třída'' mrkla na mě a já se koukla tím směrem. On na mě vážně čuměl. Celkem slizky ale byl tak sexy neodolatelnej. Když jsem se otočila Jolie lezla po nějákým pobudovi.Vrátila jsem se zpět na bar a tam mě někdo chytl za boky. ''Ahoj kočičko,ty jsi ale kus.Jsi pěkná holka''. Oba jsme nebyli střízlivý ale On.Něco mě na něm nehorázně lákalo. ''Ahoj.. Mmm taky nejsi k zahození'' udělala jsem koketní výraz a otočila se k němu. Och bože,ty oči. Jsou tak začarovaný.Neváhala jsem ani minutu a už jsme se na sebe vrhli. Začali jsme se divoce líbat.Měl tak jemné a teplé rty k nakousnutí.Vzal mě do náruče kolem pasu a odvlekl mě do mého pokoje. Postavil mě a já ho strčila tak,aby spadl na postel.Kousl se do rtu a já se na něj opět vrhla.Strhla jsem z něj tričko a..aww ty buchtičky a ta tetování!Začla jsem mu hladit a líbat každou část na jeho vypracovaném břiše.Najednou si mě stáhl pod sebe.Strhl ze mě tričko a mé šortky. Začal mě hladit v každé části těla.V ten moment jsem mu rozepla kraťasy a stahla boxerky a to samé začal dělat on s mou podprsenkou. Jemně mi jí sundal a pak si začal dělat mokrou cestičku jazykem až k lemu mých kalhotek.Na to že jsme ožralí není moc divoký.Ten názor jsem změnila v tu chvíli kdy do mě vnikl. Byl opravdu třída. Vyměnili jsme se tak abych byla nahoře a ukázala se co umím já. On začal přirážet tak že to byl takový pocit! Zaryla jsem se mu nehty do zad a oba jsme se udělali. Svalil se vedle a pak jsme se oblékli.''Byla jsi úžasná kočičko''.. zašeptal mi a zmizel. Byl to zážitek to ano ale v hlavě mi začali běhat myšlenky.......

Tak teď to asi stačí:) .. Je to jen začátek takže je to asi nezáživný ale pokusím se pokračovat,když budete chtít vy.

Unhappy loveKde žijí příběhy. Začni objevovat