Příjemné čtení po dlouhé době! :* :)
Uviděla jsem krásný východ slunce.Bylo to tak kouzelné.Když jsme s Michaelem v objetí vystupovali z letadla,nadechla jsem se čistého vzduchu.Los Angeles..Tak krásné město. Cítím,že to tu bude perfektní.
''Tak co princezno.Líbí?'' zeptal se Michael a já kývla a vlepila jsem mu pusu na tvář.
Když jsme byli už se zavazadli v hale,čekali jsme na taxi.''Woow je to tu tak krásné a obrovské!'' opakovala jsem pořád dokola když jsme nastupovali. Zastavili jsme u obrovského překrásného hotelu. ''Tak tady budeme pobývat'' řekl v úplné pohodě Michael. Nezmohla jsem se ani na blbé slovo a tak jsem koukala jako hlupák a při placení taxi jsem nevnímala okolní svět.Vstoupili jsme do recepce a tam Michael domluvil abychom se mohli ubytovat. Když jsme vešli do pokoje dohodli jsme se že si vybalíme až zítra protože musíme stihnout zápas. Šla sem do koupelny s úmyslem se osprchovat a po dlouhém letu dát do kupy. Koupelna byla osvícená a všude byli šampónky,ručníky a čisté župany. S úžasem jsem se svlékla a vstoupla do sprchy.V tu dobu,kdy na mne začaly dopadat kapky teplé vody jsem si začla zpívat song od Kelly Clarkson- Because of you. Ano,je to smutná písnička a proto se mi vybavilo vše..co jsem si prožila a zřejmně prožívt budu.V hlavě mi začaly lítat myšlenky s Jasonem a Danielem. Se vším musím skončit..Jenže jak? Pořád to mám v hlavě. Slzy mi stékaly po tváři.. Ale co.Tento týden jsem tu s mým nejlepším kamarádem a hodlámsi to užít! Takže žádná žiletka a žádné nervy. Klídek a pohodička.Po delším sprchování jsem se oblékla do připraveného oblečení. Na zápas si vezmu kraťasy s vysokým pasem,do toho zastrčím tílko a na to košili a to vše doladím vlasy spletenými do copu.Řekla jsem si,že se malovat nebudu.Tady mě nemá kdo šikanovat kvůli vzhledu. Prostě budu přirozená Lucy.
Když jsme byli s Michaelem připraveni obula jsem si boty a čapla kabelku. Vyšli jsme směrem taxi.Netrvalo ani 5 minut a seděli jsme v taxíku. Asi po 20 minutách cesty jsme zastavili před mega halou. (Jak bychom řekli my O2 Arena :) ).. U vchodu jsme odevzdali lístky a šli si najít místo na lavičce. Woow po dlouhé době vidět zase basketbalové hřiště. To je něco. Když začínala příjemná atmosféra,zápas se rozjel.
Moc se omlouvám že příběh nebyl tak moc dlouho. Ale toho učení je vážně až nad hlavu a nemůžu být pořád jen na pc ale taky s kamarády,klukem,rodinou a tak:) Od teď by měl příběh být určitě kažou sobotu,neděli či oba dny:) A když bude čas také i ve dnech v týdnu. Pokud bude něaký zájem a pár votes či komentů tedy no:/
ČTEŠ
Unhappy love
RomanceStory o dívce,která se na své party seznámí s klukem.Také se s ním vyspí.Jenže...Zamiluje se do něj nebo to bude jen náhoda? Ublíží jí to? To se dozvíte v dalších dílech Unhappy love ♥!!