Má to cenu vůbec pokračovat? :O :/ Líbí se vám to vůbec? ..
Překvapení?
Byl to Daniel. Zvedla jsem telefon a zaslechla jeho hlas,otřela jsem si slzy a pozdravila.
''Ahoj Danieli co potřebuješ?'' .. ''Ahoj Lucy,no od večera jsi se neozvala tak jsem se bál kotě''...
''Jo no..Emm já teď neměla moc času zrovna.Promiň není mi dobře. Budu muset končit ..A..ahoj.''
Aniž by mi stačil něco říct,zavěsila jsem.Nemám vůbec hlad,jedla jsem jen snídani ale prostě jíst nechci.Proto jsem vynechala večeři a šla si lehnout. V mém snu bylo to co se stalo za dnešek. Noční můra. A jestli se toto bude dít i zítra? Už to nedám. Usnula jsem..ale jen na chvíli. Škubala a řvala jsem tak,že mamka přišla a musela mě uklidňovat. Pak už si nepamatuji nic.
Vzbudila jsem se a... ''Auuu'' zaječela jsem. Byla to tak ukrutná bolest na hlavě.Byla to jizva od toho šmejda. Jelikož jsem neměla hlad oblékla jsem se do chladného počasí a zakryla jizvy. Venku pršelo a já si vzpoměla že mě má vyzvednout Michal. Bylo 7:22 tak jsem si vzala můj mobil a sluchátka.Pustila jsem si Kontrafakt a s tanečními kroky vyšla ven,kde jsem čekala. Když mě Michal pozdravil,posadila se a celou cestu mlčela. Když jsem vystoupila omylem jsem si odkryla jizvu a Michal si toho samozřejmně všiml. ''Děláš si ze mě prdel?! Proč to děláš!!?'' vykřikl.. ''Proč asi? Hele ahoj,musim''..odsekla jsem se slzou v oku.''Ne,máme ještě 5 minut! Prosím Lucy.. Po škole,půjdeme do Starbucks a koupíme si kafe,rovnou si popovídáme ok?'' usmál se na mě.. má tak rostomilý úsměv.. ''Jo.. ok,pa'' a vlepila jsem mu pusu.
Příchod proběhl celkem v pořádku. Až na nenávistné pohledy jsem se až divila. Je to divné.. Všichni ve třídě seděli jako napjatí. Sedla jsem si k oknu,nasadila jsem si kapucu a vrazila si sluchátka do uší. Nevím co se stalo ale jako bych u sborovny zahlédla Daniela. Ne. To se mi na 100% zdá.
''Dobré ráno smradi'' prohodil se smíchem náš učitel. Miluju ho! Je super. ''Chtěl bych vám představit vašeho nového spolužáka. Jmenuje se Daniel,buďte na něj hodní a snad zapadneš do kolektivu'' řekl učitel a usmíval se. Jakoby se mi zastavil dech. Nevěděla jsem si rady kam se koukat a omylem jsme se střetli pohledem. Ale ne. Chtěl si sednout vedle mě ale Sarah na něj pískla tím jejím 'úú sexy hláskem' .. ''Být tebou,tam si raději nesedám.Ještě něco chytneš. Sedni si k nám.'' usmála se a vystrčila svůj výstřih... On se rozhlédl tam,kam ukázala a zakroutil hlavou.'' Ale ne. Já Lucy znám. A teď vyfič'' řekl s klidem.Já se usmála protože je jediný skoro jediný člověk co se mě zastal. Kromě Holly. Ta tu dnes.. není? Co se děje? no pak jí zavolám. ''Ahojky zlatko'' vyrušil mě z myšlenek Daniel. ''Eh.. Ahoj,děkuju ti.''.. ''Za co prosím tě.? Však to je normálka. No nic. Půjdu se tu porozhlédnout.Zatím.'' řekl a vstal s odchodem. Uběhlo to rychle. Je čas na oběd. Půjdu opět sama.
''Uhni mrdko'' zasmál se Jason a jeho 'drsná' partička a strčli mě tak že jsem se zamotala.''Copak? Budeš dneska taky plakat ty ubohá chudinko hmm?'' udělal tak nechutný pohled že jsem mu chtěla jednu mrdnout do ksichtu. Popošla jsem dál k salátům s majonézou a najednou do mě vrazil. ''Copak semnou nemluvíš?!'' vrazil do mě tak,že jsem spadla a tác se zvrhl na mě. Se slzami v očích jsem mu vrazila tác do ruky a utíkala pryč. Slyšela jsem posměšné nadávky..ale bylo mi to fuk. Doběhla jsem na záchod a zamkla jsem. Vytáhla jsem schovanou žiletku a pořádně se řízla. Potom se mi vynořila matná vzpomínka. Počkat.. u té partičky stál Daniel! a smál se! .. no to nenéé.Určitě se semnou jen vyspal,je to zmrd jako každej jinej.Utřela jsem si zbytky jídla z mého oblečení,a utíkala daleko,daleko,daleko od naší školy. Nakonec jsem se posadila v parku na osamoceném místě.. Po asi půl hodině ke mě přišli nějaké boty. Ty boty znám...
ČTEŠ
Unhappy love
RomanceStory o dívce,která se na své party seznámí s klukem.Také se s ním vyspí.Jenže...Zamiluje se do něj nebo to bude jen náhoda? Ublíží jí to? To se dozvíte v dalších dílech Unhappy love ♥!!