Smutek x zklamání ?

117 8 0
                                    

                                                           Smutek x zklamání 

Stál tam on. Začaly mi opět téct slzy,když jsem viděla jak se blíží ke mě a  Holly. Byl to Jason.Přišel k nám a vrazil mi facku. ''Nech jí na pokoji ty kreténe bezcitnej!'' zaječela na něj Holly. Pak už jsem vnímala jak jí uhodil a řekl ''Opovažte se to někomu říct,ceknete a neskončíte dobře.''. A omdlela jsem. Probrali mě až hlasy a mokro ve kterém jsem ležela. ''Slečno Beckham jste v pořádku? Slyšíte mě?'' vylekaně řekla paní Johns. ''A..a..ano co se d..děje?'' zakoktaně jsem se zeptala. ''Přivedla vás Holly že jste jí omdlela na záchodcích,měla nějakou ránu na tváři a řekla že mi to povíte sama.Šla vám pro pití.Tak děje se něco?'' ustaraně se podívala a já se porozhlédla. Za sklem jsem viděla Jasona a jeho partičku. Zmateně jsem zakývala hlavou do stran ''Ne paní Johns,děkuji jsem v pořádku a vydala jsem se chodbou a hledala Holly.Musela jsem opatrně,potkak Jasona zkolabuji. 

''Lucyyy!'' volala na mě Holly a všechny pohledy směřovali na mne.''Jdeme si pro učení a půjdeme do třídy ano?' Všechno bude dobré,jsem tu s tebou♥'' usmála se a vyrazili jsme. Vešly jsme do třídy a já se nevinně porozhlédla.Zahlédla jsem Sarah a Jasona jak se cumlají u topení. Strkají si jazyky bůh ví kam,och bože. Sedly jsme si se zvoněním na dvě volná místa a poslouchali učitele.''Na zítra pro vás mám menší překvapení,užijte si zbytek dne protože vám odpadají poslední 3 vyučovací hodiny!'' ..Učitel Hopkins je jeden z nejlepších. S radostí jsem vyskočila,nasadila kapucu a rozloučila se s Holly.''Tak ahoj zítra,napiš na fb jasný?!'' rošťácky se ušklíbla a objala mě. S kapucí na hlavě jsem se chodbou vydala ven. Chtěla jsem sejít schody ale najednou mi opět něco podkoplo nohy a já zavrávovala jenže mě někdo chytil. Zjistila jsem že ta,kdo mě podkopla byla Sarah. Chtěla ze svých úst vydat posměšek ale zpatřila Michaela který mě chytil a zbaběle utekla. ''Zlatíčko! Lucy,jsi v pořádku? Co to máš na hlavě za krvavou ránu?!'' vylekaně se na mě podíval.. ''To nic. Jen jsem se uhodila,musím domů'' zalhala jsem,bylo mi to líto mu lhát ale nepotřebuju potíže. ''Odvezu tě Lucy!'' pravil. ''Dobře, děkuji''.Nasedli jsme do jeho luxusní Audi Q5 a po celou cestu vládlo ticho. Když mě vysadil,vlepila jsem mu pusu na tvář a on se usmál. ''Pa zítra.Ráno tě vyzvednu v 7:30'' usmál se a odjel. 

Vylovila jsem klíče a odemkla. ''Mamíííí? Jsi doma?'' Bylo ticho. Nebyla jsem na obědě a ani nemám hlad. Utíkala jsem nahoru do svého pokoje a zapla si smutné písničky.Slzy začaly téct sami. Byla jsem tak vynervovaná a úplně mimo. Šla jsem do koupelny,kde jsem se svlékla a šla do sprchy. Vzala jsem žiletku a pořádně se pořezala. Není to správná věc ale mě se ulevilo.Vyšla jsem a utřela si krev. Oblékla se a zakryla jizvy. Slyšela jsem zvuky a tak jsem se vyšla podívat dolů. ''Ahoj miláčku'' zvolala mamka. Padla jsem jí do objetí a začla vzlykat.. ''Děje se něco?' Co to máš na hlavě?!'' .... ''Mami,oni...ve škole mi moc ubližují...šikanují mě. Jsi skoro jediná kdo to ví. Holly je svědkem všeho a také mi moc pomahá.Michael ví,že mě jeden kluk jen provokuje...nic víc,jinak by je zmlátil.'' vzlykala jsem tak moc. '' A to jsi mi to nemohla říct dřív?! Zlatíčko! Klid nějak to vyřešíme!Teď si jdi lehnout nebo si zajdi na kafe,promiň mám hrozně moc práce.'' Když to dořekla zlomil se jí lítostí hlas.''Jo. Jasně. Dobře.'' uíkala jsem do pokoje kde jsem hupsla do postele a najednou zvonil telefon. Kdo to může sakra být? Ach ne. Na něj jsem úplně zpoměla.....

Unhappy loveKde žijí příběhy. Začni objevovat