Doprdele já kráva pitomá! Začala jsem si nadávat.Já jsem se do něj zamilovala.Za tím co on už mrdá s nějakou děvkou. Néé sakra né.Začali se mi kutálet slzy z očí.Pořád mám v hlavě ty jeho hnědé oči a ten jeho pohled. Vzala jsem do ruky svůj Iphone a vytočila číslo Jolie.'A..A..ahoj Jolie..Můžeš ke mě prosím přijet?'' vykoktala jsem utřeseným hlasem.''Sice prší,ale pro tebe jsem tu vždy broučku! Hned jsem tam''. Tato slova mě uklidnila.Za 15 minut Jolie zazvonila u dveří. ''Ahoj zlato,jsem tu..co se děje?'' jen jsem jí padla kolem krku a vše jsem jí řekla. ''no..a prostě ho moc miluju!'' utřela jsem si slzy a dovyprávěla to. ''Nemůžu koukat jak se trápíš! Vím odkud je.Hoď něco na sebe jedeme!''... Nemohla jsem nic říct a už jsem byla oblečená.Nasadila jsem si Vansky vzala mobil do ruky a utíkala za ní.
Zastavili jsme u velkého baráku.''Tak.Teď zazvoň a všechno mu to vyklop.! Budu tady''..
Zazvonila jsem a dveře se otevřeli.. ''J..jééé ahoj..emm..'' nemohl si vzpomenout na jméno. ''Lucy osvěžila jsem mu pamět.''Co potřebuješ emm.. Lucy?''.. ''Nebudu chodit kolem horké kaše..Já..Já..''..
''Láskooo,pojď za mnou..jsem jen v ručníčkuu'' ..uslyšela jsem nějakou děvku.V tu chvíli jsem se zakoktala a začala brečet.Danielovi jsem vlepila facku a utekla pryč.pryč odsud. ''Lucy notak!Kam běžíš v tom dešti!''.... ''Jdi do hajzlu ty děvkaři jeden!''
Z pohledu Daniela :
Přesně to jsem nechtěl! Přesně to ne! Ona neví že jsem se do ní zamiloval až po uši.Nemůžu za to že po mě jede každá.Že já kretén jsem se nechal.Ona není jako ty ostatní děvky. Ona mát tak kouzelný oči a vlasy. Ona je celá dokonalá! Já jsem kretén.. Musím za ní ihned běžet.! ''Jdi doprdele ty kurvo,všechno si posrala!!'' zakřičel jsem vzteky na tu děvku a ona se odebrala s ublíženým výrazem pryč z domu.Brečel jsem.Kurva od kdy Daniel Watson brečí?! Aha.Jsem do ní zabouchlej až po uši. Přes ty slzy jsem neviděl na dálnici.Ale zvládl jsem to! Zastavil jsem před květinářstvím a koupil jí ty nejkrásnější růže co jsem kdy viděl! Nasedl jsem zpátky do mého Ferrari a odjel k ní. Stojím před jejím barákem.Zaazvonil jsem a otevřela mi starší paní. ''Dobrý den,kde je Lucy? Potřebuji s ní mluvit!''.. Žena,nejspíš její matka se na mě koukla a pustila mě dovnitř. ''Sice prší ale zajdu si ke kamarádce.Dřív než do půlnoci se nevrátím...''Dobře,děkuji vám moc!''..
Zašel jsem k jejímu pokoji,tam kde se to minule stalo.Pořád brečím..Zaklepal jsem.. ''Nemám hlad mami!'' zařvala Lucy s rozklepaným hlasem. Otevřel jsem,a tam jí spatřil.. Seděla na zemi a v ruce měla žiletku!! ''Né Lucy sakra!Co to děláš doprdele si normální?!''... ''Danieli.. Emmm co ty tady děláš ty kreténe?!''.. ''Prosím Lucy.. Polož tu žiletku a poslouchej''.. položila žiletku a koukla mi do očí. ''Já..Hrozně se ti omlouvám.Od té noci co se to tu stalo..já..nebyl jsem ten pravý Dan.Jsem takový kretén a ty jsi přišla v nevhodnou chvíli na nevhodné místo no.. Chtěl jsem ti říct že..že..že..Tě Miluju z celého srdce.! Oba jsme brečeli jako malý.. Lucy mi skočila na klín a přitulila se jako klíště. Začali jsme se divoce líbat.. Ochh..Chybělo mii to. Že by sexík na usmířenou? (Dany ty prase jedno! :D)
Začali jsme se divoce líbat. Ochhh ty její rty mmmm.. Naše láska se mezi náma ukázala a malý junior Dany se ozval.Protože její tělo mě tak vzrušilo..Ona si toho všimla..''Jo tak takhlee'' zasmála se a vrhla se na mě.''Co takhle společná sprcha mmm?'' navrhla Lucy a já jí přenesl do koupelny se zapojenými polibky.Začal jsem jí svlékat to samé udělala ona. Vlezly jsme do sprchy a ona mi kousla do ušního lalůčku..oplatil jsem jí to kousnutím do jejího rtu. Jemně se usmála a já jí začal mazat celé tělo.. Junior se opět vzrušil.. ''Tady jo?'' kousla se do rtu a já se jí zeptal.. ''Chceš?'' .. ona na mě šibalsky mrkla a zašeptala..''Že váháš,tady a teď!''.. Jemně jsem do ní zasunul a začal tvrdě přirážet.. Och bože to byl pocit. Opřel jsem si jí a ona obmotala nohy kolem mého pasu a tím jsme byli blíže. Divoce jsme se líbali a byli tak vzrušení.Oba jsme vzdychali jako kdybychom uběhli 1500 m . Když jsme oba byli.(Žirafa Feťuldo:DDD).Oblékli jsme se a sešli dolů.. ''Nedáme si něco k pití?'' .. Jen jsem se šibalsky usmál a objal ji ze zadu.. Udělal jsem jí pořádný cucák na krku a zašeptal.. ''Lásko,byla jsi dokonalá''.. Ona se otočila a políbila mě ..Najednou se přesunula na můj krk kde mě pořádně označila cucáčkem.''To ty ,draku!'' kousla se do rtu a šla udělat pití. Přesunuli jsme se k televizi a koukali na film.. ''Miluju tě,a nikdy v životě tě nechci ztratit'' ... ''To samé já miláčku'' zašeptali jsme si do ucha..Bylo 23:15 a jelikož tu nemám věci musel jsem domů. Doprovodila mě k autu kde pršelo.Políbil jsem jí v dešti a zašeptal jsem ''Miluju tě,honeyy''.. ''Já tebe'' vlepila mi pusu a já odjel se štěstím u srdce!
Tak doufám že se Vám to líbilo a třeba budu pokračvat! :)))
ČTEŠ
Unhappy love
RomanceStory o dívce,která se na své party seznámí s klukem.Také se s ním vyspí.Jenže...Zamiluje se do něj nebo to bude jen náhoda? Ublíží jí to? To se dozvíte v dalších dílech Unhappy love ♥!!