-Ecenin Ağzından-
Ezgi'yle yan binaya gittik. Zor olmadı zaten binalar yapışıktı. İlk bina 5 katlıydı her katta 2 daire vardı. En sonunda bütün binayı dolaştık. Diğer binaya'da baktık bi daireye girdik. Birsürü zombi vardı. Diger evden pala komando bıçakları çıkmıştı. Ezgiyle anlastılar ve bu daireye girmeme karari aldilar.En sonunda bitmisti evde bulustular.
"Neler buldunuz?"
"Birsürü bıçak 2 pala 3 komando bıçağı"
"Siz?""Yiyecek icecek su bide levye"
"Tamam gidelim ozaman"
"Peki"
Yola koyulurlar. Gizlice ara sokaklardan gidip en sonunda bisikletciye giderler. Hepsi bisiklete binerler.
"4km bitane avm vardı. Ordanda hepimize güzel pala balta bişeyler alalım hatta tabanca bile alabiliriz. Eğer silah yeri açıksa biseyler alabiliriz."
"Peki"
En arkadaki Gizem sesleniyordu.
"Aaa cocuklar ufak bi sorunmu var?"
Ezginin arkasında kocaman bi sürü vardı.
"Gizem hızlı sür hemde çok hızlı"
"Ama ben hızlı sürememki"
"Gizem yaklaşıyorlar çabuk"
"Sizi seviyorum!"
Gizem dayanamamıştı kendini bırakmıştı.
"Gizem!!!"
"Arkadaşlar yolumuza devam etmeliyiz arkanıza bakmayın"
-Herkes ağlıyordu-
-50dk Sonra-
"Offf! Çok yoruldum"
"Bakın sağda evler var ortadikinde kimse yok galiba gece kalabiliriz"
"Peki"
Eve doğru sürdüler akşamda oluyordu bi kişi nöbet tutacaktı digerleri uyucaktı. Ama ece uyuyamıyordu Gizemin bağırışları hala kuağındaydı herşey çok hızlı oluyordu. Sabah olmuştu
Ece hızlıca plan'nını anlattı.
"Şimdi biz bula bildiğimiz bütün insanları topluyacaz sonrada güvenli bir yer bulup site gibi hani oluyo ya büyük siteler betonlarla duvarlarınıda büyütürüz hergün gönüllüde göndeririz. Yaşayıp gideriz nasıl fikir ama sadece ilk başı biraz zorlayacak okadar"
"Anlattıkların iyide nasıl bu kadar kisi bupucaz doktor aşçı filan herşey nasıl yapicaz"
"Zamanla yaparız onuda Ece"
"Peki yola koyulalım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zombi : Başlangıç
Science FictionBir sabah uyandım her şey normaldi taki bu canavarlar gelinceye kadar...