Bölüm 5 : Yavaş Yavaş

13 2 3
                                    

Kapıdan girdikten sonra 2 tane yakışıklı genç üstümüzü başımızı kontrol etti ısırık bulamayınca içeriye girdik büsbüyüktü gerçekten dışarıyla alakası yoktu ortada kocaman yemek için bir masa kenarda mini hastaneye benzer bi yer çocuklar için oyun yeri bile vardı.

"Burası muhteşem" dedi Ezgi

"Evet gerçekten inanılmaz biryer ama bizim amacımız burda kalmak değil çıkmalı ve gezmeliyiz" Özgür haklıydı.

Biz donakalmış halde dururken yanımıza sıcak yüzlü kır saçlı bir nine geldi.

"Hoşgeldiniz yavrum ihtiyacınız varmı ?"

"Yok teyze gerek yok zaten biz burada ne var diye gelmiştik" dedim hemen gitmesi için aklımda muhteşem bir fikir gelmişti anlatmaya başladım.

"Bakın şimdi biz burdan bir kaç şey çalarsak gayet iyi olur insanlarla aranızı iyi tutun ne kadar kişi olursa okadar iyi"

Hepimiz dağıldık insanlarla konuştuk ben mini hastaneye girip bi kaç şey ödün çaldım. Sonrada bir bahane bulup yanımızda olmak isteyen bi kaç kişiyle bir daha dönmemek üzere bir kaç yer yağmaladıktan sonra hiçbir zombiyle karışmadan evimize gittik. Gece olmuştu Özgür nöbet tutuyordu bi anda bizi kaldırdı bir yabancı gördüğünü söyledi .

Sessizce pencereden yabancıya baktık.Sabaha geliyordu zaten esmer , uzun boylu baya yakışıklıydı bakan her kızın aşık olabileceği türden bir erkekdi çitlerin önüne gitmeye karar verdim.

"Hey sen! Ne arıyorsun orda"

"Ah merhaba ben Deniz annem rahatsız" dedi arabadaki annesini göstererek bir de kardeşi vardı.

"Merhaba" dedim kapıyı açarken güvenemezdim ama aramıza yeni kişiler lazımdı kardeşide annesiyle girdikten sonra kapıyı kapattım.

"Adını söylemeyecekmisin" dedi elimi sıkarken dilim tutulmuştu muhteşem bir erkekti.

"Şey adım ımmm Ece evet Ece" adımı unutmuştum mal Ece gerçekten Deniz gülerken annesi bana el uzatmıştı ama onun gülüşündeki gamzede gözüm kalmıştı hemen kendime gelip selamladım.

"Merhaba yavrum ben Denizin annesiyim Pelin bu da kızım Selin"

"Çok memnun oldum bende Ece"

Evet elimizde ne vardı.

Yaşlı Hasta bir anne
Küçük bir kız
Aşık olulası bi adam
En yakın 2 arkadaşım
Ve 2 tane adam vardı...

                                 ~
Okuyab herkes bir oy bırakırsa sevinirim yorumlarınızıda esirgemeyin öpüldünüz faln işte by

Zombi : Başlangıç Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin