Enes avm den çıkmak için asansöre doğru gidiyordu. Asansöre yaklaştı ve düğmeye bastı gelsin diye beklemeye başladı sonra. Asansör geldi bindi ve zemin kata bastı. Asansör inmeye başladı. Kapıları açıldı ve gelmişti. Çıkışın olduğu kata indi. Dönen kapıya ilerliyordu. Ve dönen kapıya girdiler yanında tanımadığı bir kaç kişi daha vardı. İlerliyorladı ki dönen kapı bir anda durdu. Herkes içinde kaldı. Tabi çıkışın bölmesinde olanlar çıkıp gittiler. Dönen kapıda sorun varmış. Bir kaç gündür böyle oluyormuş. Tadilata girecekmiş ama aksilik işte Enes'i buluyor aslında şimdilik aksilik diyebiliriz geleceği göremediğimiz için... Enes orda kaldığı bölmede bir kızla karşılaşır. Karşılaştığı kızın hayatını değiştireceğini nerden bilebilir ki.
Tanıştığı kişinin adı Başaktır. İlk olarak arkadaş olmaya başlarlar. Bu bile Enes için büyük bir adımdır. Çünkü daha önce Enes'in kız arkadaşı olmamıştır. Olsada gerçek arkadaş denemez. Görünce merhaba merhaba. Sonra bay bay. Neyse ki Başak onu diğer kızlardan daha iyi anlıyordur. Ve onu gerçekten çok seviyordur. Ona değer veriyordur.
-Enesten-
Avm de sıkılmıştım. Eve gitmek için yola koyuldum. Zaten olduğum ortamda beni çokta s*kleyen yoktu. Sıkılmıştım. Umursanmamak çok canımı sıkmaya başlamıştı. Önceden umursamıyordum çokta ama artık artık gerçekten doğru bir arkadaşlık edinmek istiyordum. Kimse beni istemiyordu bende ne varsa. Kendimi değişik hissettiyorlardı bana. Ta ki dönen kapıda karşılaştığım kız dışında. İlk defa kendimi güvende ve umursanıyor hissettim. Beni çok güzel hissettiriyordu bu kız. Onunla konuşurken heyecanlanıyordum. O da sanırım heyecanlanıyordu bazı kelimeleri karıştırıyor dili süşüyordu. Bu çok tatlıydı. Tatlılığına tatlılık katıyordu. Hayatımda bu kadar şirin bi kız tanımamıştım. Onu yarın yemeğe davet ettim. Çok heyecanlıydım. Hiç önceden bi kızı yemeğe davet etmemiştim. Bu kız çok farklıydı. İlkelerimi onda yaşıyordum. Ve hissediyorum ki daha çok fazla ilkimi bana yaşatıcak. Onu davet ettim ve o da koşulsuz şartsız kabul etti.
-Başaktan-
Avm de ki kırtasiyeye uğramam gerekiyordu. Ama Ceyda da doğum gününe yetişmem gerekiyordu. O yüzden acele bir şekilde avm den çıkmak için dönen kapıya girdim. Ve aksilik olucağı tuttu. Dönen kapı durdu. Arızalıymış zaten. Bi de onu bekledim. Ceyda çıldırıyordu. Gel artık diye beni sürekli beni bunaltıyordu. Ve hayatımda öyle bir insanla karşılaşmış olamazdım bu ilkti. Enes diye biriyle tanıştım. Ve beni yemeğe davet etmişti. Meraklıymış gibi pt diye kabul ettim. Ne yapim içimden o geldi bir anda. İçimde kini tutamıyorum. Yarını sabırsızla bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enes ve Başak
General FictionEnba'nın sıfırdan başlamasıyla oluşan bir hikaye hayal gücüyle daha da kuvvetleniyor. Ve enbayı özleyen herkes burda hasret giderebilir.