3.bölüm

172 12 6
                                    

Başak o gün çok saçma davrandığını düşünüp yarından sonra ya bir daha buluşma ayarlamıştır. Yarın olmaz çünkü düğün var teyzesinin kızının ona gidicek. Yarından sonra olur.  Ve buluşma gelir.
Artık Başak ve Enes ilk buluşmadan sonra birbirleri hakkında bilgi sahipleri olmuşlardır. Her gün yeni bilgiler eklenerek devam ediyordur bu buluşmalar arası tabi ki iletişimleri kopmadan devam ediyordur. Sürekli mesajlaşıyor. Birbirlerini mesaj yoluylada olsa destek oluyorlardır her konuda. Buluşma saatine yakın Başak Enesi arar. Ve onun yanına gözüne bağlayabileceği bir şey almasını ister. Enes tabi meraktan ölüyordur. Başak Enese güzel bir sürpriz hazırlar. Enes: buluşma yerini Başağın seçmesinden anlamalıydım. Der içinden tabi. Başak Enesin arabasının yanına gelir ve Enes araban iner elinde bir göz bandıyla. Başak eline alır bandı ve Enes'in gözlerini kaptır. Elinden tutar ve süprizin olduğu yere doğru götürür. Gelir. Ve Başak 3 den geride saymaya başlar. 3,2,1 açabilirsin Enes. Enes gözlerini açar ve morlarla kaplı bir alan görür. Bir sürü süs,bolan ve çikolatalar vardır. Ve çok beğenir.
Başak: beğendin mi enes?
Enes: çok beğendim de ne gerek vardı neden yordun kendini bu kadar. Uğraşmasaydın keşke.
Başak: beğendin mi sen onu söyle.
Enes: çok beğendim Başak en güzel süprizi di hayatımda ki çok güzel olmuş.
-Enesten-
Başak buluşma yerinin konumunu attı bende gidiyordum. Ve birden Başak aradı yanıma gözüme bağlayabileceğim bir şey almamı söyledi. Bende tamam dedim. Neyse ki uyku bandım vardı arabada bazen uyumak zorunda kalıyordum o da bana yardımcı oluyordu. Geldim buluşma yerine Başak yanıma gelip gözümü kapatıp görüp görmediğime emin olduktan sonra beni sürprizin olduğu yere doğru götürdü. Çok heyecanlanmıştım. Ne bekliyordu beni acaba. 3 den geriye doğru saymaya başladı. Açabilirsin dedi ben hemen açıp baktım ve ne görim. Salak şey ya her yeri mor yapmış ben moru seviyorum diye bir sürü süs, balon falan vardı. Masaya doğru baktığımda ise çikolata fabrikasını andırıcak derecede çikolatalar hepsi birbirinden güzel üstlerinde desen olanları bile vardı. Birinde hata ilk buluşmamızda çekildiğimiz fotoğraf vardı. Bayıldım. Ama bu kadar uğraştırması beni utandırmıştı. Kendimi çok şey hissettim. Odun. Sonra sanrım biraz saçmaladım o da alındı sanırım ya niye yaptın denilir mi bi kıza ya o kadar uğraşmış ben tam bir odun ama ne yapim yorulmasını istemedim ama yanlış anladı kesin yüz ifadesi değişti. Sonra hiç pot kırmadan devam etti kıyamam. Çok seviyorum ya ben bu kızı.
-Başaktan-
Enes'e sürpriz düzenlemiştim moru çok seviyordu benim gibi. Bende bundan faydalanarak bir organizasyon yaptım. Çikolata yaptırmıştım bizim için. He bide bir sürü çok güzel çikolatalar buldum onlarıda süsledim. Enes iyi çikolata sever o yüzden ona özel çikolatalar aldım. Düzenledim. Her şeyi ama gözüne bağlıcak band almayı unutmuşum onu aradım gözünü bağlıcak bir şey al diye o da neyse ki tamam dedi hayır deseydi ne yapıcaktık gözünü kapatırdı ama olsun öyle daha güzel. Neyse Enes geldi. Onu aldım götürdüm. Saydım 3 den geriye açtım gözünün bandını ve çok beğendi. Ama neden yaptın diye falan söyledi. Uğraşamamı istemedi herhalde dedim evet itiraf ediyorum ilk başta alındım ama sonradan o da fark etti yanlışlıkla dediğini hissettim pot kırmadan devam ettim. Çok mutlu oldu yerim ya onu. O hep mutlu olsun ben ona her zaman yaparım böyle şeyler.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 28, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Enes ve BaşakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin