you can take my virginity

1.4K 70 23
                                    

Měl jsem toho tak akorát dost. Kde asi tak já můžu sehnat někoho, kdo by se mnou dobrovolně chtěl mít sex?

Za dva dny nastupuju na kolej a začínám studovat na výšce a budu tam stoprocentně jako jediný panic.

A nejde jen o tyhle důvody. Už jsem měl plné zuby masturbace. Chtěl jsem to zaží doopravdy. Opravdovej sex.

,,Castieli! Jedeme k babičce, kdybys cokoliv potřeboval, zavolej!"křikla na mě máma ze zdola a já si oddechl, že konečně vypadnou.

,,Jasně!"odpověděl jsem v rychlosti a když jsem slyšel bouchnutí domovních dveřích, tak jsem rychle běžel zamknout ty své od pokoje. Jen pro jistotu, kdyby se kdokoliv vrátil.

Hned na to jsem otevřel svou skříň a vytáhl starou knihu a několik věcí, který budu na ten rituál potřebovat.

Moc jsem nevěřil tomu, že to bude fungovat, ale proč to nezkusit? Vyvolat démona a přát si od něj, aby mi sehnal nějakou holku, se kterou se budu moct vyspat.

Kdo ví, třeba na výšce někoho potkám a opravdu by mi bylo trapně, kdyby došlo na věc a já nevěděl kam sáhnout. Opravdu mě to děsilo.

Všechno jsem to hodil do té mísy, škrtnul sirkou a zapálil.

Dlouhou chvíli se nic nedělo, tak jsem se zklamáním začal ty věci uklízet, když se v mém pokoji najednou objevil neznámej muž.

Oči měl černé a vypadal děsivě. I přes to vypadal docela atraktivně.

,,Ty jsi démon?"zeptal jsem se opatrně.

,,Kdo jinej bych byl, zavolal sis mě."mrknul a jeho oči najednou svítily zeleně.

,,Jasně promiň, jen jsem moc nedoufal v to, že se objevíš."podrbal jsem se nervózně za krkem. Byl jsem nesvůj. Ještě aby ne. Přede mnou stál démon přímo z pekla.

,,Co bys ode mě potřeboval?"rozhlížel se po mém pokoji a pak upřel své zelené oči na mě.

,,Četl jsem, že démoni dokážou splnit přání."

,,Četl jsi správně."přikývl.

,,A splníš mi jedno?"

,,Tak už mi řekneš, co by to bylo?"protočil očima.

,,Chci přijít o panictví."řekl jsem naprosto beze studu.

,,Slyšel jsem dobře?"uchechtl se. ,,Už jsem slyšel teda dost ujetejch přání, ale to, aby chtěl někdo sex.."otočil se ke mě zády.

,,Tak splníš mi to, nebo ne?"zamračil jsem se.

,,kolik ti je?"zeptal se mě.

,,Dvacet."

,,Tobě je dvacet a jsi pořád panic? S obličejem jako máš ty? Jak?"divil se.

,,Moc tě teď nechápu."

,,To je jedno. Spíš mi řekni, kdy by sis to přál? Ten sex?"sahal mi na věci v poličce.

,,Rodiče jsou teď pryč, takže klidně hned."byl jsem připravený.

,,Tak dobře."přešel blíž ke mě a jeho oči na sekundu přeblikly na černou.

,,Tak pojď."chytl mě za paži, ale já se mu s vyděšeným výrazem vykroutil.

,,Já myslel, že mi jako někoho seženeš.."řekl jsem potichu.

,,Já ti nestačím?"zamračil se démon.

,,Já- já.."vyschlo mi v krku. Nemohl jsem popřít, že byl atraktivní, ale vždyť.. byl to chlap a démon.. a chlap.

,,Co? Myslel sis, že budu někoho otravovat s tím, aby ti vykouřil péro?"uchechtl se.

deancas • one shotsKde žijí příběhy. Začni objevovat