Youtuberficland Kraliçesi @JedIrem

129 10 7
                                    

Yeniden merhaba :3

Yeni şanssızımız; @JedIrem *alkış*

Sıradaki şanslımız olmak istiyorsanız yorumda belirtmeniz yeterli.

İyi okumalar ^^

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Hadi onu tanıyalım;

Kendimi tanıtmam gerekirse… Şey, çok anlatacak bir şey yok maalesef :D

Kısaca; Youtuberficland’in kraliçesi, 5SOS Store’un sahibi, fanfic yazarı, öğrenci, tembelin de tembeli, normal bir genç kızım. Wattpad’in yaş ortalamasının biraz üstündeyim ama bana sakın abla demeyin, sevmiyorum öyle şeyleri. Buzlu çay, meyve suyu ve rakı severim :3 Kitapları severim, devasa kulaklıkları ve kalemleri severim, isterseniz sizi de severim. Ölümüne hipster olmakla birlikte, bu durumu çok benimseyemediğim için tam bir "Çakma Hipster"ım. İflah olmaz bir çok eşliyim, yine de sevdiğim kişiye fazlasıyla bağlanırım. Elimden geldiğince komik olmaya çalışırım çünkü seksi olmak gibi bir seçeneğim yok :F Buda Tapınağı’nda yaşıyorum, internet çok güzel çekiyor ;)

Ve sorularımız;

1. Yurt dışına çıksan gördüğün kişinin türk olup olmadığını nasıl anlarsın?

Ortada şöyle bir gerçek var ki, biz Türkler kendimizi fazla belli ediyoruz :D Hareketlerimizden, hatta görünüşümüzden bile anlayabiliyorum, annemin deyimiyle cıscıbıl ortadayız. Şöyle söyleyeyim; başka biri nasıl anlar bilemiyorum ama ben daha çok ten renginden çıkarım yapıyorum. Bu arada kayıtlara geçsin millet; ırkçı falan değilim :))))))))

2. Bir günlüğüne kim olmak isterdin? Neden?

KRISTEN FUCKING ADORABLE STEWART!!! *İÇİNDEKİ FANGIRL CANAVARI DIŞARI ÇIKMAYA ÇALIŞIR* O KADINI ÇOK FAZLA SEVİYORUM, NASIL ANLATABİLİRİM BİLMİYORUM. ONUN KADAR COOL VE TARZ SAHİBİ OLABİLMEK, SADECE BİR GÜNLÜĞÜNE BİLE, MUHTEŞEM ÖTESİ BİR ŞEY OLURDU. AYRICA GİDİP FLORENCE WELCH İLE SEVİŞİRDİM, YALAN YOK. DÜŞÜNSENİZE BİR :)))) KRISTEN’IN BEDENİNDE :)))) FLORENCE VE BEN :)))*MACKLEMORE SINGS* THIS IS FUCKING AWESOME :))))

3. Bir mucit olsaydın ne icat etmek isterdin?

Biiiiiirrrr *DRUMS* TARDIS!!!! Baktım ki Doctor’un geleceği yok, bari ben kendi TARDIS’imi icat edeyim derdim ve bir TARDIS icat ederdim. Sonra ver elini Rönesans Floransa’sı hehehehehe. Hayat bana güzel olurdu. Sonra bir bakmışsınız ki Louvre’da Mona Lisa yerine ben varım.

4. Bir masalın sonunu değiştirseydin bu hangisi ve nasıl olurdu?

Güzel ve Çirkin’in sonunu değiştirirdim. Belle Prens’i canavar haliyle sevmişti değil mi? Bırakın da canavar haliyle kalsın o zaman, eminim onun için bir problem oluşturmazdı. Sonu mantıksız bence :P

5. Bir ay ömrün kalsaydı neler yapmak isterdin?

Doktorları ölesiye dövmek isterdim!!! Nasıl olur da bana bir aylık ömür biçerler?! Vat dı fak yahu?

6. Seni kolonsalardı klonunun ne yapmasını isterdin?

Bütün ayak işlerimi yaptırırdım sdrcftvgybhun Ben hayatımı yaşarken, o finallere hazırlanmak zorunda kalırdı. Çok acıklı şu an :’)))))

7. Uzaya çıksan ilk yapacağın şey ne olurdu?

Osurmak. Uzayda gaz nasıl hareket ediyor ve kokuyor mu görmek için ;)

*TİPİK BİR NIALL KIZI'YIM, EVET*

8. Hangi rekoru kırmak isterdin, neden?

Dünyanın en çok satan kitabının yazarı olmak isterdim. Lanet olsun sana E.L. James!!!

Multimedya; ARKADAŞLARININ ONUN İÇİN BULDUĞU FANBASE İSİMLERİ

Sorduk Yoldan Geçene.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin