Çikolata Kraliçesi @Eylul_Alya

217 18 4
                                    

Yeniden merhaba ^^

Öncelikle en son paylaştığımız Duyuru adlı bölümümüzü mutlaka okuyun. Hayati bilgiler var içinde. Soru sahiplerine çok teşekkürler. Duyuru'nun altına her zaman soru atabilir, soru kraliçeliğine bir adım yaklaşabilirsiniz ;)

Sıradaki şanssımız @FoRverdreamer *alkış*

Yeni şanssızmızın sorusu; Gökten düşmesini istediğin 3 şey.

İyi okumalar :3

------------------------------------------------------------------------------------------------

Hadi @Eylul_Alya'yı tanıyalım;

Ben Eylül Alya. Bazılarına göre karmaşığım. Çözülemez bir kişiliğim var aslında. İyi bir öğrenciyim. Çalışmadan başaranlardanım. Hadi dövün beni. Hayvan beslerim ama 2 güne evde ölü bulursunuz. Bu nedenle evde hayvan yerine kuzenimi besliyorum. Çok kitap okurum ama bu benim için boş zamanlarda yaptığım bir şey değildir. Kitap özel uğraş gerektir bence. Çeşitli takıntılarım var. Kitaplarıma ve masamdaki herhangi bir eşyaya dokunulmaması gibi. Denizi çok severim. Yüzmek bir tutkudur benim için. Ama sporcu değilim. Mor rengini çok severim. Köpeklere karşı bir zaafım var. Vampir ve uzaylıların var olduğuna inanıyorum. Küçükken ufo gördüğümden beri böyle. Yaz mevsimini çok severim.

Sıra sorularımızda;

1.Sabah uyandığınızda ilk dokunduğun şey nedir?

Yastık :) Birinin yanında uyanmadığıma göre yastık ya da yorgan. Sabah sabah birbirlerini elliyorlarmış sevgililer. Oğlum mideniz kalkmıyor mu lan ? Ben olsam kusardım herhalde -,-  -Konuyu saptırdı-

2. Sence dünyanın en güzel hissi hangisidir?

Dünyanın en güzel hissi birinin size aşık olduğunu bilmektir herhalde. Bu konuda pek bir bilgim yok. :/ Herkes sevebilir ama aşk biraz karmaşık bir duygu galiba. Aman be. Yalnızlık iyidir. Canın yanmaz.

3. En son ne zaman, neden ağladınız?

3 gün önce çok sevdiğim bir insan üzdü beni. Genellikle yaşadığım üzücü olaylar beni ağlatmaz. Bunu sinire nefrete dönüştürürüm. Ama o gün hıçkıra hıçkıra ağladım. Nedeni ise bana güvenmemesi, inanmamasıydı. Ağırıma gitti biraz da. Başkaları bana onun söylediklerini söylese eve kırık bir çeneyle giderdi. O farklı işte.

4. Bir tuvalet kağıdı olsaydın duygu ve düşüncelerin ne olurdu ?  -@cnsygt-

Bir tuvalet kağıdı olsam galiba kadere küfrederdim. Yani sen git büyü, bir ağaç ol sonra birisi seni kessin ve fabrikaya göndersin. Kağıt olmak varken git selüloza dönüş -,- Peçete olurdun belki, Dylan O'brien yemek yedikten sonra dudaklarını sana sürerdi falan güzel olurdu ama sen git tuvalet kağıdı olmuşsun. Bu kadar şanssızsan cezasını çekeceksin bence -_-

5. Gökyüzünden düşmesini istediğin 3 şey nedir?

Gökyüzünden düşmesini istediğim ilk şey MELEK !!! Bir tane daha Patch Cipriano fena olmazdı hani :)) İkincisi ise meteor. Kavga ettiğim kişinin kafasına düşsün de bazı şeyler aklına gelsin. Nöronları canlanır en azından. Üçüncüsü ise sonsuz çikolata. Türk kızlarının buna ihtiyacı var !!

6. Evine hırsız girse ve karşılaşsanız naparsın?  -@AntibakteriyelSabun-

Eve hırsız girse ve görsem, görmemiş gibi yaparım. Yani mesela su içmeye kalktıysam suyu içerim yatağıma geri dönüyor gibi yaparım. Ama tüm kapı ve pencereleri kilitlerim kaçamaması için. Sonra polisi ararım. Polisler gelince de dış kapıyı açarım ve polisler hırsızı yakalarlar. Mutlu son :)))))

7. Gözlerin görmemen gereken bir şeyi görse bunun ne olmasını isterdin ?  -@cngygt-

Gözlerimin görmemesi gereken şeyin İllüminatinin gizli ve kimsenin bilmediği belgeler olmasını isterdim. Bunları görürsem muhtemelen beni öldürürler gerçi ama atın ölümü arpadan olsun :D Zaten çok mükemmel bir hayatım yok.

8. Çikolatanın sana hissettirdikleri nedir?   -@AntibakteriyelSabun-

Çikolatanın bana hissettirdiklerini anlayamazsınız.

Şuan ruh halim → multimedya

Sorduk Yoldan Geçene.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin