Özgürlük Kraliçesi @armynavycaty

87 5 1
                                    

Yeni şanssızımız @armynavycaty

Finale yaklaşıyoruz. Bundan sonra röportaj istemeyiniz lütfen.

İyi okumalar.

Hadi onu tanıyalım;

Kendimi tanıtmak, hiç bir zaman başaramayacağım bir şey olarak kalacak. Nüfusumda yazana göre söylemek gerekirse adım Eda ve 14 yaşındayım. Ama burada geçirdiğim sürenin ardından kendimi bambaşka birisi olarak tanıtma ihtiyacı da duyuyorum. Adım Catherine Dark ve yaşım ruh halime göre değişiyor.

Sıra sorularımızda;

1. Gizli bir göreve çıktığını düşün. Yanında hangi ünlünün olmasını isterdin? Neden?

Iııı... Rihanna'nın olmasını isterdim sanırım. Battleship filminin etkisi bu herhalde. Onu kadın savaşçı kişiliğiyle rahatça bütünleştirebiliyorum.

2. En rezil anın neydi?

En rezil anım, hala da unutmak isteyip unutamadığım düşme anım. Tüm sınıfın önünde sandalyeden düşürülmüştüm, ve hala acısını çekiyorum.

3. Sana bir özel güç verdiler diyelim. Hangi tanrıça olmak isterdin?

Tanrıça serisi geldi aklıma nedense. Bir tanrıça olabilseydim bu tanrıça kesinlikle Nyx olurdu.

4. Hayatın bir gazeteye haber olsaydı manşet ne olurdu?

Benim gibi sıkıcı ve saçma bir hayat yaşayan insanı gazetede anca ''gerçek sıkıcılık'' tarzı başlıklarla çıkarırlar ya.

5. Bir katil olsaydın ilk kimi öldürürdün?

İlki mi seçmem gerek? Hm, tüm sınıfı aynı anda katletsem olmuyor mu?

6. Gidişi suskun olup dönüşü muhteşem olan şey ne olabilir?

Dönüşü muhteşem olacak şey -yemin ediyorum ask.fm gibisin- hakkında pek düşünmedim. Bu soru aklıma sadece volkanları getiriyor.

7. Ölmeden önce en çok yapmak istediğiniz şey nedir?

Ölmeden önce yapmak istediğim tek şey, tüm hayallerimi gerçekleştirdiğimden emin olmak sanırım.

8. En büyük hayalin nedir?

En büyük hayal kavramını anlamıyorum aslında. Bana göre en büyük hayal ömrümün sonuna kadar özgür olabilmek.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 15, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sorduk Yoldan Geçene.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin