Yeni şanssızımız @BernaOkur
Son 3 röportaj. Bundan sonra röportaj istemeyiniz lütfen.
İyi okumalar.
Hadi Berna'yı tanıyalım.
Adım Berna. Ama insanların demesine göre adım değişir. Börnie, Börn, Browni, Mavi göz. Soyadım nedeniyle bazenleri insanların tuhaf espirilerine maruz kalan 17 yaşında bir kızım. Yaşımdan çok daha küçük gösteririm. 5 senedir korecanım ve hayalim koreye taşınıp orada yaşamak. Duygusal ve kırılgan bir yapım var ve genellikle içime kapanığımdır. Bir o kadar da ortamına göre konuşkan bir kızım. Sessizliği ve yalnızlığı severim. Tipik bir koç burcuyum. Çekingen bir yapım var. Karşımdaki kim olursa olsun çekinirim. Ve çok sakarımdır. Benim sakarlığım daha 4 yaşında başlamıştı. Evimizde kimsenin olmadığı bir zaman yatağımda mışıl mışıl uyurken bir anda uyanmış ve yatağımdan kalkıp salona gitmiştim. Ve işte benim sakarlıklarım tam olarak o zaman başlamıştı. Sehpamızın altından geçmeye çalışıp üstündeki vazoyu kırmıştım ve aynı gün içinde baş parmağımı kesip evi kan gölüne çevirmiştim. Nedense sakarlıklarım aklımda çok iyi kalıyor. Bunların haricinde 1kez çivide asılı kalmış, 4 kez boğulma tehlikesi geçirmiş, 1 kez bisikletin ve arabanın altında kalmayı becermiş, bir yılda 100 den fazla arabanın altında kalmaktan son anda kurtulabilmiş, bir kez yanlışıkla çamaşır suyu içebilmiş, daha 3 yaşında ablalarım nedeniyle dolabın altında kalmayı başarmış ve bunun gibi bir çok sakarlık ötesi şeyleri atlatıp hala ölememiş bir insancığım. Kısacası fazlasıyla sakar biriyim.
Şimdi de sorularımıza bakalım;
1.Bir şarkı düşün. Bu şarkıyı sana yazdılar ve klibinde sen oynayacaksın. Bu hangi şarkı olurdu? Neden?
The Honey Trees - To Be With You şarkısının klibi olabilirdi. Aslında youtube da gezinirken rastgele gördüğüm bir şarkı ama klibi hoş. Bu yüzden de bu şarkının klibinde oynamak isteyebilirdim.
2.Sana söylenmemesi gereken 3 şey nedir ?
Bana söylenmemesi gereken en önemli şey yalan. Bana karşı daima dürüst olunmalı. Eğer bana yalan söylenilmişse de sonradan doğrusu söylenmelidir. Eğer kişi pişmansa zaten ben o kişiyi elbet affederim.
3.Bir günlüğüne erkek olsan ne yapardın?
Sevdiğim bir çocuk varsa onunla arkadaşlık kurmaya çalışıp, sanki benim erkek versiyonum benim de arkadaşımmış gibi kızlar hakkında ya da benim hakkında düşündüklerini öğrenmeye çalışırdım.
4.Kendi karakterlerini kime benzetirsin?
Aslında benim karakterim, kişilik olarak Floer Boy Next Door adlı kore dizisindeki Go Dok Mi adındaki kişiye benziyor. O diziyi izlerseniz o karakterde beni göreceksiniz. Aslında o karakter insanların benim bilmedikleri bir çok yanımı gösteriyor.
5.Sözleşmeli evlilik yapsan ilk maddesi ne olurdu?
Karşımdaki kişinin her ne olursa olsun bana karşı dürüst olması olurdu sanırım.
6.Ölmeden önce en çok yapmak istediğin şey nedir?
Bir dağın tepesine çıkıp avazım çıktığı kadar bağırmak. İçimde biriktirdiklerimin acısı sanırım anca böyle giderdi herhalde.
7. Senin için bir parti yapacaklar ve kişileri de şarkıları da sen seçeceksin. Partin, partinin yeri, şarkıların ve gelecek kişiler kimler olmalı? Nasıl bir parti yapardın? Neler giyerdin?
Partinin yeri benim için önemli değil aslında. Bahçe gibi bir yerde yapılması yeterli olurdu. Şarkıları tam olarak bilmiyorum ama rock tarzı müzikler olabilirdi. Gelecek kişiler internet ortamında tanıyıp ve yakın olduğum kişiler olurdu. Giyeceğim elbise ise sırt dekolteli, diz üstünde bi elbise olurdu sanırım.
8.Bir hayvan olacak olsan bu hangi hayvan olurdu? Neden?
Köpek olurdum. Çünkü hayvanlardan daha çok köpekleri severim ben. Sanırım benim gibi sadık ve dost canlısı oldukları için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sorduk Yoldan Geçene.
Kurgu Olmayan@KapkekDi ile ortak yazılmaktadır. Tamamen eğlence amaçlıdır. Tüm hakları saklıdır. Kapak tasarımı: @Cansuxox