Başarısızlık

158 10 5
                                    

Şaşırmış mıydım? Ben söyleyeyim hayır .
İnsan çalışır çabalar bir amaç uğruna ama sonunda aldığı yenilgi daha da yıkar bu hisleri üniversite sonuçlarıma bakarken söylüyordum.

Zekiydim gerçekten ama dünya adil değil hedefim yüksek başarımda öyle...
Ama hayatı sadece parası olan kazanıyor paran yoksa bir hiçsin .

İstediğim okulu yine kazanamamak mı yoksa yine mi yenilmek ki hayata karşı olarak dik başlı ve hırçınken .

Ben Almila dünyadaki zorluklara karşı direnmeye çalışan hırçın kız canım ne isterse onu yaparım yaptım da kimse karışamaz kısıtlanmak mı asla...

Egolu falan değil de fazla özgüvenliyim. Zaten yalnız yaşıyorum ailem mi onlar artık benim ailem değiller.

Kafayı dinlemeyi çok severdim yalnızlığı da üzerime geçirdiğim şık ama rahat kıyafetlerle arabama atlayıp ormanın yolunu tuttum. Orası huzurdu. Oraya vardığımda arabamı orada bırakıp ormanı keşfetmeye stresimi atmak için yola koyuldum .

Yürüyordum ki bir anda sanki bir gölge geçer gibi oldu çalı sesi ve hayır ne olduğunu bilmediğim bir şey yaklaşıyor. Hızlı adımlarla koşarak bir mağaranın içine girdim. Nefes nefese kalmıştım. Oradan süzülen bir demet ışık Buket'i vardı takip ettim mağaranın arkasında böyle bir şey olacağını asla düşünemezdim bu bir okula benziyordu.

Olamaz bu bir vampirler okulu mu?

Lütfen yorumlara güzel erkek isimleri yazar mısınız ? Hikayede kullanacağım 😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊

Bir vampir okulu mu?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin