Sürpriz

56 6 2
                                    

Tuvaletten çıktım ve yürümeye başladım bahçeye çıkıp yere uzandım ve temiz havanın tadını çıkarmaya başladım.
Yanıma güzel bir kız geldiğinde onunda bana kötü davranacağını düşünüp " Beni aşağılamaya geldiysen eğer...
Hayır diyerek sözümü kesti. Seninle tanışmak için geldim aslında burada düşündüğün gibi kötü bir ortam yok iyi kişilerde var diyerek tebessüm ettiğinde bende ona bakıp gülümsedim sonra havadan Sudan bahsettik gerçekten kafa dengi bir kızdı . Onu sevmiştim. Hani yanındayken istediğin gibi davrandığın bütün pisliklerinizi eğlencelerinizi yaşadığınız çılgın bir kanka olur ya işte tam olarak oydu.
Adı Badeydi ...
Ortam çok güzeldi konuşuyor bazen de kahkahalar atıyorduk. Kaan gelerek dövüş dersi başlıyor kızlar hadi dedi ve önden yürümeye başladı onu takip ederek ayrıca da 40 yıllık arkadaşımmış gibi sohbet etmeye devam ederek ilerledik biz spor kıyafetlerimi giymek için Kaan'la odaya geldik ve o banyoda bende odada spor kıyafetlerimi geçirdim spor şortum ve spor askılı tişörtümü giyerek aynaya baktım gerçekten güzeldim . Saçımı da geniş ama güzel bir topuz yaptım evet hazırdım.

Kaan hadi ama diye bağırdığımda o da çıktı . Vayy çok yakışıklı görünüyorsun oda arkadaşım hadi çıkalım diyerek önden gittim .
Sabah geldiğimiz için yerini bildiğim dövüşüp insan pataklayacağım yere geldiğimizde herkes toplanmıştı. Ama biraz kıyafetleri farklıydı nasıl desem baya farklıydı rahat duruyordu ama hiç şık değillerdi aman banane dedim ama farklı olduğum için yine süzülüyordum kızların o kıskanç bakışları ve erkeklerin hayran bakışları.
Hoca geldi ve yanına adı Eren olan çocuğu çağırdı ve " evet çocuklar kim başlamak ister Eren arkadaşınızla dediğinde ne yapacağımızı bilmeden öne atıldım klasik bir Almila işte diyerek iç geçirdim . Hoca hareketi gösterdi ve evet adı onlarda tuhaf birşeydi ama bildiğimiz karate gibi işte tabi söylemeyi unutmuşum çok iyiyim siyah kuşak.
Eren'in karşısına geçip pozisyonumu aldım ve yerdeydim bu kadar hızlı olacağını düşünmemiştim hemen şaşkınlığımı atıp yumruklarımı savurdum en son o meşhur uçan tekmemi attım gerçekten güzel vurmuştum. Tam isabet ve Eren yerde...
Kalkıp ayağını vurmak için kaldırdığında ayağını çektim ve son bir el hareketiyle yere devirdim . Herkes bana şaşkınca bakıyordu. O Ereni mi devirdi diye. Eren kalkıyordu tam yumruk atıyordum çok güzel bir hareketle benim yere ellerimden tutup serdi çok ağırdı onu ittiremiyordum . O da gayet güçlü bir kızsın tebrik ederim derken sinirle ona baktım ayağımla yaptığım hareketle çekilmek zorunda kalmıştı. Ve ayağa kalkıp tam hamle yapacakken hoca bu kadar yeter dedi ve başkalarını çağırdı . Ders bittimimde yalnız kalmak için odama çekildim.
Boş boş duvarlara baktım ve hayatımı sorgulamaya başladım derken Kaan girdi odaya arkadaşlarla takılacağız hadi kapının önündeyim deyip çıktı. Üstüme siyah taytımı ve omuzları açık şık bir bluz geçirdim ve yanına gittim. Yanında Adı Buğra , Tuğçe , tabikide şimdiden kendime kanka olarak gördüğüm Bade vardı.
Adına Kan partisi dedikleri bir parti düzenlemişler benim için yani bu bizdeki hoşgeldin partisi gibi ama kan partisi kulağıma pek hoş gelmesede onlarla ilerledim. Çok büyük olmayan ama gayet güzel görünen bir yere geldik . Güzel hazırlamışlardı tabiki menüde kan ve benim tek yiyebileceğim küçük kekler vardı.

Teşekkür ederek Badeye sarıldım . Sonra da hepsine ...

Bir vampir okulu mu?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin