Sabah uyandığımda Kaan pencerenin kenarındaki sandalyede uyuyordu. Üzerimi değiştirmek içim banyoya gittim çünkü üzerimde onun tişörtü vardı.
Dünkü kıyafetlerimi giymek zorundaydım çünkü başka kıyafetim yoktu. Müdüre bunu söylemeliydim .
Her neyse banyodan çıktığımda Kaan yerinde yoktu. Yatağıma yönelirken çığlık atıp gözlerimi kapattım. Kaan burada bir kızda kalıyor farkında mısın ? En azından git görünmeyen bir yerde değiştir üstünü deyip çığlıkla karışık bağırmaya başladım.Çocuk ne olduğunu şaşırdı ve " Sabah sabah kulaklarım bayram etti sağol ayrıca ben sen gittin sanmıştım" diyerek kendini savundu.
Arkamı dönüp çabuk giyin üstünü dedim. Üstünü giyindiğinde ifadesizce suratına baktım. Bir daha lütfen dikkat et diyerek sırıttım. Sonra eee ne yapacağız ben sıkıldım hemde acıktım diyerek suratına baktığımda o da " Önce müdüre gidip kıyafetlerini alalım, sonra biraz okulu gezip yemek yiyelim." Dediğinde başımı sallayarak kabul ettim.Müdürün kapısından içeri girip isteklerimizi söyledik elime verdiği kıyafetleri görümce şaşırdım ve bunlar benim kıyafetlerim dedim müdürde evime girip aldıklarını söylediler.
Bir dakika ya evime mi diyerek tepki gösterdim. Müdür gülerek baktı ve başka kıyafetlerde uzattı bunları derste giyecekmişim ayrıca her gün bana özel yemekler yapacaklarmış falanda filanda en çok yemek kısmına sevindim .
Kaan'la okulu gezmeye başladık .Herkes bana bakıyordu yine...
Kocaman bir salona geldik gerçekten çok güzeldi her yerde kendini savunup karşındakine nasıl saldırısın gibiydi büyük ihtimalle burada dövüşü öğrenecektik.
Sonrasında girdiğimizde etrafta vampir tarihi ile alakalı haritalar vardı. Bizim okuldaki gibiydi hani o hiç çekilmeyen tarih dersleri gibi burada da vampirlerle alakalı bir şeyler öğrenecektim o sıkıcı tarih dersleri...
Ben acıktım hadi yemek yiyelim deyip elimi Kaan'ın omzuna attım.
Kaan'da " Sen yemekten başka bir şey biliyor Musun acaba " dediğinde üstüne atlamamak için zor tuttum kendimi, neyse dövüş dersinde bir güzel döverim diyerek yemekhaneye ilerledik.
Tost ve meyve suyumu içerken gözümü kapatıp yemem lazımdı yoksa her an içimdekileri çıkarabilirdim. Her yanda kan içiliyordu .
İçimdem hüzünlü şarkılar söylerken sonunda yemeğimi bitirip kalktım. Kaan'a ben gidiyorum yalnız gezip her yeri öğrenmek için deyip gülümseyerek yürümeye başladım. Önce tuvalete ilerledim tabi bulmaya çalışırken yanlışlıkla erkeler tuvaletine girdiğimi saymazsak bulmuştum sonunda.İçeri girdiğimde kapı kapanma sesi duymuştum. Arkamı döndüğümde 3 tane kız bana bakıp sinirle vampir dişlerini gösteriyorlardı. Ortadaki kız bana doğru gelip "senin Kaan'ın yanında ne işin var diyerek " kükrediğinde ne olduğumu şaşırmıştım. Üçü de bana uçarak yaklaşıp ellerimi tutup bana vurup küfürler etmeye başlamışlardı bile.
Bana Almila ya hem ben onlardan daha güçlüydüm yani müdür öyle demişti zarar vermek istesem verirdim verimde tabikide darp edilirken boş duramazdım demek ki kız kavgaları kıskançlıklar sadece insanlar arasında olmuyormuş diye düşünerek önce elimi tutanı elini çevirip duvara fırlattım diğeri tam bana doğru uçarken yerdeki kalın sopalı vileda benzeri şeyi alıp o tam gelirken kaldırıp o kızı sopayla fırlattım diğeride gelip yumruk atmaya çalışınca uçan tekme atıp yere yapıştırdım .
Herkes yerde yatıp salak salak çığlıklar atarken onlara dönüp ben Almila Canım göbek Adım bela gidin başkalarıyla oynayın yoksa ben sizinle çok güzel oynarım diyerek kahkaha atıp tuvaletten çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir vampir okulu mu?
Teen FictionÖzgürlüğün sesini duymak hissetmek istiyorsanız doğru yerdesiniz okuduğunuz satırlar size sadece korkuları yenmeyi hayatta mücadele veren bir kızı anlatıyor.Ve bu acıların içine karışmış tutkuları...