Evet her yerde filmlerde gördüğüm masalımsı karakterler gibi vampirler mi ?
Benim ne işim var ya burada aklımı kaçırmış olmalıydım diyerek tam kaçıyordum ki etrafımı vampirler kuşattı. Herkes bana bakıyordu. Olamaz bu bir insan mı buraya nasıl girebildi bu imkansız gibi sözler sarf ediyorlardı.
Bu kargaşanın içinde sıkıldığım için rica etsem zahmet verecek gibi olacak ama çekilin diye bağırdım . Herkes bir an dikkat kesildi. Gerçekten ürkütücüydü insan gibi görünüyorlardı ama kıyafetlerinden falan anlaşılıyordu yani filmlerdekilere benzetmiştim . Neyse şu an konumuz bu değil asıl burada ne işim olduğu . Biri geliyordu galiba okul müdürü sonuçta okul du müdürü olmalı ...
Adam bana Hayalet görmüş gibi bakıyordu da zaten bir vampirdi asıl benim şaşırmam gerekiyordu.
Adam bana sen kimsin? Dediğinde ben Almila dedim.
Buraya nasıl geldin? dediğinde de şey ben mağaradaydım buraya açılan bir yer olduğunu görüp geldim zaten şimdi gidiyordum diyerek tam kaçarken önümde bir vampir belirdi ne cesaretse seni benzetmemi istemiyorsan çekil dedim bağırarak delirdim galiba o bir vampirdi.
Ağzımdan çıktı bir kere koşarak bir uçan tekme savurdum . Bunu beklemiyordu galiba önce bir afalladı ayrıca karşımdaki karizmatik sayılabilecek derecede iyi bir erkekti banane yemişim karizmasını deyip bu seferde elimle tam yumruk atıyordum ki beni elimden tuttu elimi büküp canımın yanmasına sebep oldu
Ona pis bir bakış fırlattım ve etrafımda bana bakan tuhaf bakışlar atan vampirlere dönüp tamam ya pes ediyorum ne istiyorsunuz benden diye yine çıkıştım .Okul müdürü yaklaşıp sen yoksa o musun? Dediğinde size kendimi tanıttım ya ben Almila dedim yüksek sesle. Arkamdaki aptal vampirde eğilip kulağıma ooo küçük hanım biraz sakin ne bu atar dedi fısıldayarak.
Müdür beni odasına çağırdı önemli bir meseleymiş falan diye buradan çıkış olamayacağını düşünüp kabul ettim. Onunla okula doğru giderkende beni tutup kolumu inciten aptala da hızla ayağına basarak uzaklaştım .
Müdür endişeyle odasına girdi ve oturmamı söyledi . Ne olduğunu merak ediyordum. Bana dönerek sen o sun sende bizim gibi özelsin hatta bizden çok daha güçlüsün dediğinde sadece suratına baktım ve Of ben sıkıldım ne saçmalıyorsunuz ben insanım dedim.
Aileni hatırlıyor musun? dediğinde biraz öfkelendim ve benim ailem yok diyerek bağırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir vampir okulu mu?
Teen FictionÖzgürlüğün sesini duymak hissetmek istiyorsanız doğru yerdesiniz okuduğunuz satırlar size sadece korkuları yenmeyi hayatta mücadele veren bir kızı anlatıyor.Ve bu acıların içine karışmış tutkuları...