Egymás mellett sétáltunk, egymásba kapaszkodva. Alig volt pár centiméterre tőlem, ő mégis mosolyogva sétált egyre gyorsabban míg én komor arccal egyre lassabban.
Pedig ő még jobban megsérült mint én. Hátrahagyva engem már fordult is be az utcánkba. Én a lajhár tempómban kb 5 perc után befordultam be az utcába és a házunknak vettem az irányt.
Pont kinyitottam az ajtót amikor is telefonom elkezdett csengeni, megnéztem gyorsan, hogy ki keres. Lucy neve villant fel a képernyőn... kinyomtam. Nincs kedvem most vele társalogni. Hagyjon békén.
Beléptem a házba, lerúgtam lábamról cipőimet majd felrohantam az emeletre egyenesen a szobámba. Ágyamra vetettem magam és az ajtómat néztem, amin Lucy-val közös fényképeink voltak felragasztva. Hirtelen bealudtam. Amikor felkeltem 19:06-ot jelzett az óra. Kimásztam ágyamból és a mosdó felé vettem az irányt.
Nyugis estét szerettem volna így a kádam mellett döntöttem. A habokkal játszottam, melyek egész testem takarták amikor telefonom felvillant a tőlem nem messze lévő kis széken. Kezembe vettem telefonomat és néztem az értesítéseimet, legalább 8 Lucy-tól, 3 Shawn-tól és itt ki is halt a "barátaim" sorolása.
30 perc magamat áztatás után, búcsút vettem kádamtól. Pizsamának egy rövidnadrágot és egy bő felsőt választottam, majd visszatértem ágyam kényelmébe és elöntöttek az álmok.
A konyhából feláramló csodás illatok keltettek kb 06:32-kor. Lementem, megöleltem aput, majd asztalhoz ültem és elkezdtem enni azt a híres palacsintát amit apa készít és egyszerűen imádom. Shawn és Lucy üzeneteit azóta se nyitottam meg, de ez most nálam így van rendjén, nincs kedvem hozzájuk.
Megettem a palacsintát, átöltöztem valami kényelmes otthoniba. Ez a nap elég hamar eltelt, egész nap a szobámba voltam és sorozatokat, filmeket néztem. A napi összegzés szuper volt, viszont amióta tegnap hazaértem alig van étvágyam. Tegnap szinte nem ettem semmit, ma is csak palacsintát de mást nem... furcsa.
Fürdés után rá vettem magam és megnéztem Lu és Shawn üzeneteit, viszont nem válaszoltam nekik. Amiket olvastam, lesokkoltak... Megnéztem Shawn és Lucy Instagrammját is... nem akartam hinni a szememnek... Shawn Mendes és Lucy Presscot egy... párt... alkotnak...?
YOU ARE READING
A Szomszéd Srác ~Shawn Mendes~
Romance-Nekem TÖBB vagy mint egy sima rajongó... -Nekem meg TÖBB mint egy énekes...