Su ve Murat'ın Nikah masasına oturmalarına 25 günleri kaldı. Su çok heyecanlı. Murat'ta aynı şekilde. Su'nun bu akşam bekarlığa veda partisi yarın akşamda kınası var. Bekarlığa veda partisi için Su,Deniz ve İlayda kuaföre gittiler. Bu sırada Murat'ta yarın geceki bekarlığa veda partisi için bir kaç hazırlık yapıyordu, murat su'nun partisi olduğunu biliyordu fakat su murat'ın partisi olduğunu bilmiyordu murat herkesi tek tek uyarmıştı su'ya söylemeyin diye. SU'NUN TELEFONU ÇALAR ARAYAN MURATTIR uzun uzun konuştular telefon konuşmasından sonra su'nun morali bozuldu murat telefonda onu biraz kırmıştır durumu fark eden Deniz ne oldu diye sorduğunda ise su murat'ın ona güvenmediğini ve partiye gelmek istediğini ama onun buna müsade etmediğini söyledi.
#20 GÜN SONRA#
Sipariş ettiği Gelinliği gelen su hemen yakın arkadaşı ilayda'yı aradı ve ona gelmesini söyledi ilaydaya haber verdikten sonra deniz'i de arayıp haber verdi ve onu da çağırdı. İlayda ve deniz geldiklerinde, su onları gelinliği ile karşıladı onu gelinlikle gören deniz ve ilayda duygulanıp birlikte ağladılar.
#Nikah günü#
Su gelinliği ile peri gibi bir gelin olmuştur onu gören babası Annesi ve kardeşi çok dugulanır. Murat biraz gerilmiş birazda korkmuştur, murat'ın korkusu su ile evlenmek değil evlendikten sonra su'nun gerçekleri öğrenmesidir. Nikaha saatler kala daha da heyecanlanan su bir kahve istedi ve kahvesi geldi . Su kahvesini yudumlarken içeriye murat girdi su murat'ı görünce elindeki kahve birden bire yere düşüverdi, ve gelinliğe kahve sıçradı.
M-) Hayatım yandınmı sana bir şey oldumu?
S-) Olmadı. Ama gelinliğim!!!
M-) Evet canım gelinliğine biraz kahve sıçramış ama hiç birşey olmaz nikah'a daha 2 saat var hemen isteriz aynı modeli getirirler sen sakin ol.
S-) Tamam ama acele etsinler aşkım.!
Murat hemen gelinliği aldıkları yeri arar ve gelinliği ister. Mağaza sahibi arkın bey tam mağaza'dan çıkıyorken gelinliği görür ve gelinliği su'ya götürdüklerini öğrenir ve gelinliği kendisi götürdü. Gelinliği su'ya verdikten sonra ödemeler için murat'ı gelin odasında bekledi. Murat gelin odasına girer girmez telefon'u çaldı, fakat murat açmadı 2. Kez çaldı ve bu sefer açmak için odadan çıktı ve karşısında ilayda'yı gördü.
İ-) Aşkım neden telefonlarımı açmıyorsun?
M-)İlayda!
İ-) Efendim canım
M-) Ne saçmalıyorsun sen!
İ-)Aaaa murat yeter ama artık su yokken ben vardım sen su'yu benim sayemde tanıdın ve bana sadece babasının işleri için birlikte olduğunuzu işin ciddi olmadığını söyledin.
İlayda ve murat konuşurlarken su gelinliğini giyebilsin diye arkın oda'dan çıktı. Kapıda ilayda ve murat'ı konuşurken görünce kapıdan uzaklaşır fakat bir şey dikkatini çekmişti ilayda ve murat birbirlerine çok yakın duruyorlardı, onları böyle görünce meraklanan arkın bir yere saklanıp onları izledi ve dinledi.
M-) Bak ilayda sen su'dan önce olabilirsin ama evlendikten sonra ben istediğimde var istediğimde yok olacaksın. Günün evlenmedim ve evlenmeyeceğim ben su ile sevgiliyken nasılsak bundan sonrada öyle olacağız.
İ-) Sen beni ne sanıyorsun yaa bak çok kötü şeyler olur murat.
M-) Evlendikten sonra her şey aynı gidecek diyorum anlasana.
İ-) Sen bu gün evlen bunun boşanması da var murat bunu bil.
Murat ilayda'nın bu sözlerini dikkate almadı ve damat odasına doğru yürüdü.
Arkın ödemeler için murat'ın yanına doğru gitti. arkın gelin odasına girdi ve su'ya gelinliği internet sitelerine koyacaklarını ve fotoğraf çekmeleri gerektiğini söyler nikah salonundan biraz ileride bir yer ayarladıklarını hemen çekip geleceklerini söyledi su ilk başta itiraz etti, ama ısrar'a dayanamayıp gitti. Murat gelin odasına geldiğinde bir not ile karşılaştı. Bu notta;
Murat ben fotoğraf çekimi için yakınlarda bir yere gidip geliyorum hemen geleceğim canım merak etme.
Yazıyordur. Murat gelin odasına odasında su'nun gelmesini bekledi. Nikah saat'i geldi fakat su gelmedi. Murat mesut bey'e haber verdi ve adamlarını gönderdiler. Adamlar'da su'yu bulamadı. Herkes bir yandan su'yu ararken, murat ilayda'ya ona bir şey söyleyeceğini ve onunla gelmesini söyledi. Birlikte teras'a çıktılar.
M-) Sen yaptın demi evlenmeyelim diye su'yu kaçırdın yalnız uydurduğun yalanda pek güzelmiş bravo sana bravo!
İ-) Ay yeter! Her aksiliği her olumsuz şeyleri ben yapmadım.
M-) Bu kadar ileriye gitmiş olamazsın sana inanmıyorum!
İ-) Evet bu kadar ileriye gitmedim. Murat bana inan ben yapmadım gerçekten. Beljide kendisi kaçmıştır. Evlilikten korkmuş ve kaçmıştır.
Murat ilayda'nın bu sözlerinden sonra ona inandı ve deniz'in yanına gitti, Deniz'e su'nun ona son dönemlerde evlilik hakkında birşey söyledimi diye sordu Deniz su'yun evlilik korkusu olmadığını hatta çok güzel hayalleri olduğunu söyledi. Murat su'yun gidebileceği heryere baktı ama su hiçbir yerde yoktu. Herkes gibi su'da nerede olduğunu bilmiyordu. Ve hiç durmadan bağırdı. Yardım istedi ama sesini duyan yok. Gözleri bağlanmış, gelinliği ile sabaha kadar bağırdı elini çözmeye çalıştı. Ve onu kaçıran kişiyi görmedi. Ne murat'gilin ne de su'yun aklına akın gelmedi, su'yu arkın kaçırmıştı. Ama arkın su'yu kötü niyetinden kaçırmadı tamamen iyi niyetinden. Arkın eşi bensu'yu aradı ve ona olan biten her şeyi anlattı bensu arkın'a çok iyi yaptığını söyledi ve onu çok özlediğini, arkın bensu'nun bu dediklerine inandı ama koca bir yalandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ KUTU
RomanceSerseri,Saf ve maceracı bir adam ile Yetenekli,Güzel,Tutkulu bir kadın aşık olursa ve bu aşk ikisininde geçmişini tetiklerse neler olur. hikâyemi okuyun ve öğrenin iyi okumalar 😊😊 KARAKTERLER: Su:Gülper Özdemir Rüzgar: Berkay Hardal Arkın: Burak...