2.BÖLÜM

36 14 10
                                    

Arkın erkek kardeşi rüzgar'ı aradı başından geçen olayları anlattı. Ve saat 08.30 da mağaza'ya gitmesini söyledi.
Rüzgar mağazayla ilgilenmeyi sevmez daha çok gelinlikleri çizer ve bazılarını kendisi diker.
Rüzgar absine "sen mağazaya gel ben oraya geleyim sonra yarın sabah'ta sen gelirsin bir gün de patron olmasın mağazada" dedi ve abisi kabul etti. Rüzgar hemen abisinin olduğu yere gitti arkın da mağazaya rüzgar oturdu şarkı dinledi,söyledi su rüzgar'ın şarkı söylediğini duyunca sustu ve dinledi. Rüzgar sustuktan  sonra su bağırmaya başladı. Rüzgar su'nun olduğu oda'ya gitti ama abisi ona yüzünü gösterme dediği için maske taktı. İpler su'yun elllerini acıtmıştı rüzgar hemen su'nun ellerini açtı sonrada gözlerini. Su hemen ayağa kalktı ve " sonunda! Sonunda! Serbestim" diye bağırdı ama serbest değildi rüzgar hemen odadan çıktı ve kapıyı kilitledi. Rüzgar oda dan çıktıktan sonra su hiç bağırmadı. Hatta rüzgar kapının önüne oturdu ve su'ys ismini sordu.
R-) Senin ismin ne?
S-) Su
R-)Daha önce hiç aldattıldınmı yada aldattınmı?
S-) Hayır
R-) Bu bahsettiğim aldatma sadece aşk konusunda değil arkadaş konusunda da.
S-) Hayır ben hiç bir konuda aldatılmadımda aldatmadımda niye bunları soruyorsun!?
R-) Sanane.
Rüzgar kapının önünden kalktı ve abisini aradı.
R-)Alo abi gelirken kız için kıyafet getir böyle gelinlikle durmasın.
A-) Tamam kardeşim.
Su çok susadığı için sustu, rüzgar susadığını düşünüp su'ya su götürdü. Su hiç itiraz etmeden içti. Sonrada bağırmaya devam etti. Rüzgad inat etti ve su'ya "ben seni susturmasını bilirim sen dur!" diye bağırdı. Su hiç susmadan bağırmaya devam etti Rüzgar'da su'yu bir dağ tepesine götürdü ve
-) Eğer abim ve ben olmasaydım sen bu uçurumdan düşecektin ölmiycektin ama her gün acı çekecektin ben ve abim senin hakkında senin bilmediklerini biliyoruz eğer sen susmazsan seni bırakırız ve sen bu uçurumdan düşersin her gün acı çeker her gece ağlarsın anladınmı?
Su sessiz bir şekilde kafasını salladı ve ağladı su'yun yükseklik korkusu vardır ve rüzgar onu dağ başına bir uçuruma götürdü neyseki bu çok uzun sürmedi hemen su'yun gözünü bağladı ve arabaya bindirdi.
Murat mesut bey'e polislere haber verelim dedi ama mesut bey istemedi eğer kızını birisi kaçırdıysa onun cezasını kendisi vermek istedi.
#4 GÜN SONRA#
Rüzgar su'yun aile'sini araştırdı ve edindiği bilgilere göre su'yun annesi ve babası ayrılmış, annesi Almanya'da Babası istanbul'daymış Annesinin adı Berfin Babasının adı mesut'muş bir kız kardeşi varmış, ve babası tehlikeli karanlık birisiymiş. Rüzgar su'yun annesi burada olmadığı için babası mesut beyi aradı ve su hakkında hemen buluşup konuşmaları gerektiğini söyledi. Mesut bey'de kabul etti ve buluştular buluşmaya arkın ve rüzgar birlikte gittiler. Her şeyi mesut bey'e sakin sakin anlattılar mesut bey çok sinirlendi tam kalkıp murat'ın yanına gidiyorken rüzgar ve arkın;
-) Efendim bizi bir dinleyin sonra gidersiniz. Lütfen.
M-) Ben önce o murat'ı geberteceğim sonrada siz bana kızımı getireceksiniz.
R-) Peki mesut bey siz istediğinizi yapın bizde size kızınızı verelim ama bu olanlardan kızınız su'yun haberi yok yani biz gerisine karışmak istemedik bundan sonrası sizde.
M-) Bittimi??
A-) Bitti.
Mesut bey hemen masadan kalkttı ve evine gitti murat'ı da çağırdı.
M-) Oo hoşgeldin murat, ama gidebilecekmisin acaba
M-) O ne demek mesut baba yoksa su'dan bir haber mi var?
M-) Su öldü mesut Baba da öldü artık senin için.
M-) Su yaşıyor demi?!
M-) Sanane.
Mesut bey hemen adamlarından birini çağırdı adamı geldiği zaman murat'ı aldı götürdü. Mesut bey'de ardından Rüzgar'ı aradı Rüzgar su'yu mesut bey'e götürdü ve bu sefer yol boyunca su'yun gözleri açıktı, yani rüzgar'ı görebiliyordu. Su artık serbest olduğunu anladı ve sustu. Mesut bey'in yanına geldiklerinde su ve mesut bey birbirine sarıldı hasret giderdiler,su bahçe'ye oturduğunda gözleri murat'ı aradı murat ve ilayda hariç herkes oradaydı.
S-) Murat benim burada olduğumu biliyormu?
M-) Akşam mangal yapacağım rüzgar da gelecek.
S-) Rüzgar kim?
M-) Seni buraya getiren delikanlı.
S-) yani beni kaçıran pislik
M-)Ben kasaba gidiyorum kızım bir şey istiyor musun?
S-)Güle güle baba.
Su, mesut bey gittikten sonra murat'ı aradı ama murat'ın telefon'u kapalıydı. Bunun üzerine su, hemen üzerini değiştirdi arabasına bindi ve murat'ın evine gitti fakat gittiğinde ev bomboştu içerde birtek murat'ın damatlığı ve su ile bütün fotoğraflar'ı vardı. Su ilk başta buna anlam veremedi sonra deniz'i arayıp ilayda'ya geçmesini söyledi. Su deniz den önce ilayda'nın evine vardı fakat orasıda bomboştu, su ilayda'nın evinin bahçesine oturdu defalarca ilayda'yı ve murat'ı aradı ikisininde telefon'u kapalıydı gözleri uzaklar'a daldı nereye baktığını da bilmiyordu öyle hiç bilmediği derinlikler'e daldı, deniz geldi birkaç defa su'ya seslendi su o kadar dalmıştıki deniz'in sesini bir kaç defa dan sonra duydu.
D-) Abla iyimisin ne oldu?
S-) Deniz murat'ın evine gittim yoktu bir tek damatlığı ve benimle çekildiği fotoğraflar vardı sonra belki ilayda bir şey biliyordur diye ilayda'ya geldim seni de çagırdım ilayda'nın evi de boş hiçbir şey yok sanki uzun zamandır gördüğüm ama bilmediğim duymadığım birşeyler varmış gibi.
D-) Bak abla yine her zamanki gibi kötüyü düşünme şimdi eve gidelim babam eve gitmek üzeredir. Akşam eğer murat gelmezse harekete geçeriz en azından neler olduğunu anlayabiliriz
S-) Tamam eve gidelim ve akşam'ı bekleyelim.
#AKŞAM OLUR#
Su, deniz ve mesut bey bahçeye indiler mesut bey direkt mangal'ı ayarladı deniz ve su'da masayı kurdular su mesut bey'e kaç kişi olacaklarını sordu mesut bey 6 kişi olacaklarını söyledi, masa kurulduktan sonra su dış kapıya doğru yürüdü çimene oturdu ve Murat'ı bekledi heyecanlıy dı. Bir motor sesi duydu motor'u murat'ın motoru sanıp ayağa kalktı ilerledi ilerledi fakat motor murat'ın değildi, tam bu esna da mesut bey su'ya seslendi su'da bahçeye gitmek zorunda kaldı. Su'nun ardından rüzgar geldi mesut bey'e lavabo'nun nerede olduğunu sordu ve eve girdi murat lavabo da ellerini yıkarken su bahçeye bir kaç sandalye çıkardı su bahçedeyken telefonu çaldı telefonu açmak için havuz başına çıktı su telefonla konuşurken rüzgar bahçe'ye çıktı tam bu esna da sarp ve rüya geldiler. Su ile sarp yaklaşık 2-3 aydır birbirlerini görmüyorlardı sarp'ın işlerinden dolayı, ve birbirlerini çok özlemişlerdi. Sarp ve rüya sarmaş dolaş bahçeye geldiler ve su arkasına döndüğünde sarp'ı görünce koşarak yanına gitti ve sarıldılar. Sonra masaya oturdu ve yemeklerini yediler bir yandan da sohbet ettiler su o masa da murat'ı ilayda'yı düğün gecesini herşeyi unutmuştu ânı yaşamak bu olsa gerek... Su yemek boyu rüzgar ile konuşmadı bir ara rüzgar'ın havuz'a doğru gittiğini gördü ve yanına gitti.
S-) Rüzgar
R-) Efendim
S-) Konuşalımmı?
Rüzgar başını salladı ve gülümsedi.
S-) Bak benim tek merak ettiğim şey beni neden kaçırdın?
R-) Yardıma ihtiyacın vardı. Bilmediğin acı gerçekler vardı eğer murat ile evlenseydi acı çeker her gün haberin olmadan ölürdün.
S-) Neden!?
R-) Orası da bende kalsın
Rüzgar konuşmayı daha fazla sürdürmeden bahçeye mesut bey'in yanına gitti ve artık eve gitmesi gerektiğini söyledi saat bâya ilerlediği için mesut bey birşey demedi sarp ve ilayda'da rüzgar ile birlikte kalktılar, mesut bey,deniz ve su'da misafirleri geçirmek için dış kapıya doğru yürüdüler rüzgar motoruna sarp'larda arabasına bindi gittiler fakat su'nun dikkatini çeken birşey vardı murat'ın sandığı motor rüzgar'ındı.
#ERTESİ GÜN#
Su bütün gece uyumadığı için sabah uykulu ve halsizdi. Kahvaltısını yaptı üzerini değiştirdi ve havuza girdi su'nun her morali bozuk olduğunda yaptığı gibi saatlerce havuzdan çıkmadı tam 4 saat yüzdükten sonra havuzdan çıktı üzerini değiştirdi kitabını okurken uyuyakaldı. Su uyurken mesut bey yeni bir telefon hattı alıp su'ya murat'ın ağızından mesaj attı ve mesaj da murat'ın su'ya olan aşkının bittiği, başkasına aşık olduğu yazıyordu , su uyandığında bu mesajı görünce çılgına döndü sinir krizleri ağlama krizleri geçirdi hastane'ye gidip bir sakinleştirici almadan iyi olmadı, biraz sakinleştikten sonra hiç bir şey olmamış gibi üzerini değiştirip şirket'e gitti. Sabah'a kadar çalıştı hiç eve gitmedi şirkette bir güvenlik bir de su vardı su'nun gözleri sürekli doldu artık ağlamaktan kağıtları okuyamaz yazı yazamaz oldu artık eve gitmesi gerektiğinin farkına vardı ama ev yerine tek başına kalabileceği bir yere gitti, yani dağ eve bu ev su'nun annesinin evi ve su her kafası bozuk olduğunda buraya gelir kitap okur müzik dinler yaraya faydalı merhem yapar yine geldiğinde aynı şeyleri yaptı.
#3 GÜN SONRA#
Su biraz toparlanmış şehre inebilecek vaziyet'e geldi, ve şehrin yolunu tuttu şehre geldiğinde bir duş aldı kıyafetlerini giydi makyajını yaptı ve şirkete gitti. Şirkette onu deniz bekliyordu deniz 3 gün boyunca su'yu aradı fakat su'yun telefonu kapalıydı. Çok merak ettiği için sabahları onu şirkette bekledi biraz konuştular sonra su çalıştı deniz de gitti. Rüzgar ise her zaman yaptığı gibi kulaklığını taktı spor'a çıktı, rüzgar spor yaparken onu mesut bey aradı ve onunla konuşması gerektiğini söyledi buluşma yerlerini belirlediler fakat rüzgar fazla memnun değil di artık neden görüştüklerine anlam veremedi. Rüzgar eve gitti duş aldı üzerini değiştirdi bir kaç birşey atıştırdı ve evden çıktı.
M-) Hoşgeldin rüzgar.
R-) Hoşbuldum ama neden hâla benimle konuşmak istiyorsunuz anlamıyorum.
M-)Haklısın seninde işin var ama konuşmamız lazım.
R-)Sizi dinliyorum...
M-) Su 4 gündür eve gelmiyor gelse bile eskisi gibi olmayacaktır senden bir isteğim olacak nasıl söylenir bilmiyorum ama... Kızımın sevgilisi ol.
R-) Ne diyorsunuz siz mesut bey ben böyle bir şey yapamam
M-) Bak sen çok iyi birisisin bunu senden başka kimseden isteyemem eğer bunu yapmazsan hem senin açından hemde su'nun açısından kötü olur.
R-) Siz beni tehdit eder oyunlarınıza alet edemezsiniz iyi günler mesut bey.
M-) Bana iyi geçer ama sana nasıl geçer bilemedim.
Rüzgar sinirli bir şekilde masa'dan kalktı motoruna bindi ve atölye ye gitti sinirini resim çizerek giderdi. Rüzgar biraz sakinleştikten sonra abisinin yanına gitti ve olanları anlattı.
A-) Hoşgeldin rüzgar
R-) Hoşbuldum abi sana anlatmam gereken bir şey var.
A-) Seni dinliyorum kardeşim.
R-) Beni bugün mesut bey aradı buluşmak istediğini söyledi ve buluştuk bana kızının geçici sahte ücretli sevgilisi olmamı teklif etti.
A-) Sen ne dedin peki?
R-) Tabiki de hayır dedim.
A-) İyi yapmışsın kardeşim.
R-) Umarım öyledir.
Rüzgar abisiyle konuştuktan sonra ofisine geçti bir kaç gelinlik modeli çizdi sonra da abisine verdi ve acıkan karnını doyurmak için bir lokanta'ya gitti. Yemeğini yedi sonra da evine gitti ve uyudu. Rüzgar uyurken su hiç durmadan çalıştı. Çalışarak kafası dağıldı murat ve ilayda yerine iş düşünür hâle geldi acıktığını hissedince bir lokantaya gitti karnını doyurdu sonra da tekrar şirkete geçti. Gece şirkette kimse kalmadı su'nun da uykusu gelince eve gitti, Deniz uyumamış su'yu beklemişti su geldiğinde üzerini değiştirdi makyajını sildi ve kitabını eline aldı kitabı okumaya başladığında odaya deniz girdi.
D-) Gelebilirmiyim abla?
S-) Tabi gel ablacığım.
Deniz içeriye girdi ablasını öptü ve yatağa oturdu.
D-) İyimisin biraz daha?
S-) Biraz toparladım ama mutsuzum ve unutmadım.
D-) Yine gün boyu onu düşündün değil mi?
S-) Hayır. Yani gün boyu onu düşünmedim ondan çok iş düşündüm. Galiba ben de onun yerini dolduran bir şeyler var ama ne?
D-) Bunun sorusu zamanla ortaya çıkacaktır abla ama bu iyi birşey acıyı hafifletir.
S-) Umarım öyle olur ablacığım.
D-)Neyse ben uyumaya gidyorum iyi geceler.
S-)Tatlı rüyalar canım.
Su kafasını yastığa koydu gözlerini kapattı, gözlerini kapattığında ne kadar yorulduğunu çok iyi anladı tam uyuyacakken kapısı tıktıkandı. Deniz elinde yastığı ile içeriye girdi ve ablasının yanına uzandı birbirlerine sarılıp uyudular.

 GİZLİ KUTUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin