Reggel az ébresztő órámra keltem. Október 1-je van. Új suli. Hogy mi lesz belőle azt nem tudom de remélem a legjobbakat.
-Lili igyekezz mert apád nem vár rád sokáig!
-Megyek! -még egyszer megnézem magam a tükörbe.
Érdekes én öltöztem fel ma is. A mai szettem:
Olyan mintha a katonaságba mennék.
-LILIBELL!
-Megyek már.
Ezzel ki is rohantam a ház előtt parkoló autó hoz és beültem.
-Jó reggelt apa!
-Hajh Lili. Miért nem tudsz időben elkészülni, mint a testvéreid?
-Mert én nem ők vagyok. -ezzel el is indultunk. Pár perc múlva ott is voltunk a sulinál.
-Gyere intézzük el a dolgokat.
Kiszálltunk a kocsiból és az igazgató hoz mentünk elintézni, hogy idén ebben az iskolában járhassak. Gyorsan ment és az új ofőm is megvárt, hogy majd együtt menjünk az órára ezzel bemutat majd az osztálytársaimnak.
Kis sétánknak hamarosan vége lett mivel a teremhez értünk. Nagy zaj jött ki a teremből. Oda fordulok az ofőhöz.
-Nem mehetnék haza?
-Hiddel. Időnként én is ezt tenném. De ők egy igen rendes osztály. -ekkor egy ordítozás hallatszik fel.
-Halljátok! Szerintem Kocsis fel mondott!
Az osztályfőnök belépett.
-Hiszed vagy sem Márk, nem mondtam fel és nem is szándékozom.
-Mikor megy nyugdíjba?
-Az még messze lesz de van egy meglepetésem!
-Torta? -ekkor mindenki felröhög.
-Nem. Új osztálytársatok van. -rám néz-Gyere.
Bemegyek a terembe mire mindenki elhallgat.
-Mutatkozz be kérlek.-Muszáj? -valaki hozzám dobott egy papírgalacsint.
-Bunkó.
-Anyád-vágom vissza mire mindenki a terembe felröhög.
-Apád, hogy van? -kérdezi ki meg dobott.
-Jól. Éppen ment az örsre dolgozni. -mégjobban röhögnek és egyre jobban haza akarok menni.
-Gyerekek most már elég! -szólt ránk az osztályfőnök. -akkor majd én bemutatlak. Szóval.. Mi is a teljes neves?
- Szabó Lilibell.
-Ne haragudj de olyan érdekes neved van. Na akkor most mesélj magadról.
-Ha valaki kíváncsi valamire akkor majd kérdezze meg. -ezzel le akartam zárni a "bemutatkozásomat" de tévedtem, hogy befejezi a kíváncsiskodását a tanár.
-Akkor valakinek kérdése van? -velteszi valaki a kezét- Igen Kata?
YOU ARE READING
Szerelmes Dallam
RomanceSzabó Lilibell egy műsorban vesz részt ahol Bellnek adja ki magát. A partnere Nemes Márk a tinilányok kedvence. Időközben Lili beleszeret Márkba. De vajon a fiú viszonozza? Ha tudni szeretnéd az egész történetet a két fő szereplőről akkor olvasd el!