6.fejezet

23 1 2
                                    

A napok egyre gyorsabban telnek és így egyre közelebb kerültünk Márkkal az elődöntőhöz.Az elmélkedésemből Hanna ragadott ki.

-Na idefigyelj! Tudom, hogy nem akarsz jönni Peti bulijába de akkor is jössz mert két részeg fiúval egyedül nem bírok! Szóval holnap elmegyek hozzád és megyünk.

-De nem megyek!

-Na kösz...jó barát vagy! Ott hagynál két seggrészeg hülyével?

-Hanna ne csináld....

-Tudod ,hogy le fognak részegedni.

-Fenyísd be őket. Rád úgyis hallgatnak.

-De kettővel egyszerre rohadt nehéz és Márk úgyis hallgat rád!

-Mióta? Ha látja a dekoltázsom esetleg.

-Probléma megoldva.

Ránézek és tudom mire gondol.

-Verd ki a fejedből!-talán egy kicsit túl hangosan mondtam mert sokan felénk fordultak.

-Ez egy BULI nem aratóbál.

-És? Nem fogok úgy kinézni mint Rita!

-Na na na!! Azért annyira nem vadulunk.

-Kik nem vadulnak?-kérdi Dénes. Remek csak ez hiányzott. Nem elég hogy Hanna a bulival zaklat de ha Dénes is beszáll .....

-Csajos dolog. Szóval ha akarod beavatunk.-feleli Hanna.

-NEM!-csattanok fel.

-Miért? Ketten fogadjunk meggyőznénk!-mondja Hanna.

-Kétlem. Döntöttem.

-Akkor beavathatom Dénest is.-bólintottam-Lili nem akar jönni a Peti bulijára.

Dénes szeme majd kiugrott a helyéről úgy nézett rám.

-MI A FASZ?! Hanna mond, hogy csak egy vicc? Mi az, hogy nem akarsz jönni?

-Nem akarok! Dolgozzátok fel!- ekkor Márk lépett be a terembe és odasétált hozzánk. Mintha a sors kiakarna cseszni velem.

-Mi a baj?-kérdi Márk.

-Lili nem akar jönni a buliba!-mondja Dénes egy óvódás szintjén. Erre csaka szememet forgatom meg.

-Ne csináld már!! Akkor mit fogsz csinálni?

-Nem tartozik rátok!

-Mi az ,hogy nem tartozik ránk??-kezd bele Márk. Hát jó Nemes Márk ha te így akkor én úgy. Így felálltam és kimentem a teremből.

Amint kimentem a teremből Szabival futottam össze. Vagyis neki. Szabi egy két évvel idősebb nálam.

-Szióka! Hát te?-kérdezi vigyorogva.

-Nincs semmi.

-Mit csinálsz péntek este?

-Otthon leszek. Miért?

-Mit szólsz ha elhívlak vacsorázni?

-Benne vagyok.-megfordulok és bemegyek a terembe de az ajtóban megállok és hallgatózok egy kicsit.

-Mi baja van?-kérdezi Márk.

-Lehet meg van neki- Dénes mekkora egy barom komolyan mondom!

-Lehet.Hanna csinálj már vele valamit!-könyörgöt Márk.

-És mégis mit?-kérdi Hanna.
Ekkor beléptem a terembe és leültem a helyemre.

-Na kibeszéltetek?

Szerelmes DallamWhere stories live. Discover now