Vége van. A Sztárnak születtem! műsornak vége van és nem ugy végződött ahogyan terveztem. Mi lett a vége? Az, hogy Rita nyerte meg. Megnyerte a pénzt, a lemezszerződést és a többit. Én meg....semmit. Leginkább csalódott vagyok. Csalódtam magamban és biztos vagypk, hogy a többiek is csalódtak bennem. Apának igaza volt. Nem való nekem a zene. Sosem volt az.
Matek órán a padon feküdtem és a füzetemet firkáltam. Egy darabig csak mert rám szólt a tanár.
-Szabó, figyeljen!-sóhajtva felülök de ugyanúgy firkálok tovább.-Tegye le.-lecsapom az íróeszközt és a tanárra nézek.
- Így jó?
-Mi baja van?
-Semmi-megdörzsölöm a szemem majd neki látok az egyenlet megoldáshoz. A tanár a hátam mögött állt és azt figyelte hogyan oldom meg.
-Helyes a megoldás.
-Ja....
-Nagyon kedvetlen.
-Aham...-elkezdem firkálni a füzet sarkát. Lassan kész is lesz a mesterművem.
-Kérem ne firkáljon, hanem figyeljen.
-Jó-feszülten válaszolok és leteszem a ceruzát.
Miután kicsöngettek kiviharoztam a teremből és az iskola előtti lépcsőre leültem és vártam Hannát, hogy együtt menjünk a meccsre. Elég hamar ki is jött Dénes társaságában így elbújtam, hogy a két szerelmes hadd beszélgessen.
- Kő kóla?-kérdezi Dénes Hannától és a kólás üveget felé nyújtja.
- Kő- Hanna elveszi és meghúzza.
- Hallottad a Ritás pletykát?
-Hallottam. Essen ki a szeme.
- Szégeny Csabi... Csóri gyerek meg akarta kérni Rita kezét.-röhög Dénes. Ezen, hogy lehet nevetni?! Szegény Csabika...
-Ez meg van veszve? Biztosan nem normális. Ki akarná elvenni azt a rémet?
- Engedd el Drága. Most már tudja Csabika, hogy időpazarlás volt Rita. Amúgy meg. Ez mi volt matekon Lilivel? Azt hittem a végére hogy a tan bá' kiküldi.
-Csalódott magában amiért nem ő nyerte meg a versenyt.
-Most hülye vagy tényleg hülye?-köszi Dénes....- Szerintem Rita áll e mögött. Mesélte Márk, hogy Rita full hamis volt.
-Ne tudd meg...Azt hittem bedöglik a mikrofon.- Dénes felnevet. Nos valóban Rita ritka egy rossz énekes.
- Mikor hallom énekelni új értelmet nyer a szenvedés szó.
-Az biztos...meg a Himnuszban a balsors.
-Ahogy mondod. Ééés mond csak, hogy állsz a fiúkkal?- Te Szent Ég! Dénes végre a talpára állt!
-Hát...nem tudom.- Hanna arcszíne kezd hasonlítani a rákhoz.
- Aha...értem.
-És te lányokkal?-Hanna hangja tele van reménnyel.
- Van egy lány- megvonja a vállát a fiú.
-Ki??
-Te.- ránéz majd egy kocsiba beszáll és elmegy. Hanna meg csak áll, mint a cövek.
- Édesek lennétek együtt-szólalok meg és előjövök.
-Lili! Megijesztettél.
- Bocs...
-Tényleg úgy gondolod...?
- Aha.
-Hát...nem lenne egy rám erőltetett kapcsolat az biztos...
YOU ARE READING
Szerelmes Dallam
RomanceSzabó Lilibell egy műsorban vesz részt ahol Bellnek adja ki magát. A partnere Nemes Márk a tinilányok kedvence. Időközben Lili beleszeret Márkba. De vajon a fiú viszonozza? Ha tudni szeretnéd az egész történetet a két fő szereplőről akkor olvasd el!