Márk szemszöge:
Miután vége lett a hangversenynek el bújtam a díszletek mögé ahol miután levonultak a fellépők találkoztam azzal a...... ,hogy is hívjákkal.......Balogh Ritával! A ribi egyfolytában rajtam lóg és már kezd elegem lenni belőle.
-Szia Márk!-mondta a ribi.
-Szia. Mi kéne?
-Semmi csak már hiányoztál. Szerinted is én voltam a legjobb? Nem is tudom mit képtelt magáról az a Lili.....
-Azért valld be ,hogy ő is nagyon jó volt. Simán bejuthatott volna ő is a Sztárnak születtem!-be.
-Ugyan! Hány perc után sírta volna el magát? Most csoda hogy nem sírta el magát-röhögött a csatlósaival együtt.
-Miért utálod ennyire?
-Nézz csak rá! Olyan szánalmas az egész csaj.
-Szerintem rendes.
-Inkább egy agyrém. Legalább nézne ki úgy mint egy lány.
-Ezzel most azt akartad mondani ,hogy nézzen ki úgy mint te?
-Hát azért senki sem tud olyan jól kinézni de legalább hasonlítson egy lányra.
-És ha senki sem tud olyan jól kinézni mint te akkor én is alattad vagyok?
-Te fiú vagy. Egy fiú ki nagyon jól néz ki-nagyon közel hajolt hozzám.
-Ne gyere ilyen közel.
-Miért? Nem tetszem?
-De nagyon csinos lány vagy csak....
-Csak?
-Nem tetszel ,,úgy".
-Lányok elmegyünk. -elindult de visszafordult-Ja csak hogy tudd. A földbe fogom tiporni a kis Bellecskét.
-Ribi-mondtam halkan ,hogy senki se hallja.
-Szia Márk!-Lili volt az. Mosolygot.- Mindenhol kerestelek. Nagyon gáz volt? Istenem majdnem sírtam!-eltakarta az arcát.
-De nem sírtál és nagyon jó voltál.
-Tényleg?
-Azt a ribit is lekörözted.
-Ritára gondolsz?-nevetve kérdezte meg.
-Igen. Most ment el. Megsértődött mert nekem nem tetszik.-és ekkor elkezdet nevetni.
-És neked ki tetszik?
-Még nem döntöttem el. De van már jelölt.
-Csak ugyan? És kik lennének azok? Hát ha tudnék segíteni.
-Megoldom de szólok ha kellesz.
-Akkor titok.
-Az.
-Jut eszembe. Mikor lesz Bellel próbátok?
-Ma.
-Hánykor?
-Hatkor.
-Kösz.
-Gyere el ha még van rá esély ,hogy kibékültök.
-A próbátok előtt szeretnék bocsánatot kérni tőle.
-Jól van. Hány órád van?
-Ma már nincs a hangverseny miatt. Neked?
-Nekem se.
-Mi volt az utolsó órád?
-Zene. Van valami programod délutánra?
YOU ARE READING
Szerelmes Dallam
RomanceSzabó Lilibell egy műsorban vesz részt ahol Bellnek adja ki magát. A partnere Nemes Márk a tinilányok kedvence. Időközben Lili beleszeret Márkba. De vajon a fiú viszonozza? Ha tudni szeretnéd az egész történetet a két fő szereplőről akkor olvasd el!