KARIŞIK OKUL TAVSİYELERİ (2)

66 8 8
                                    

      Teneffüslerde sakın kantine gitmek için koşma! çok çocukça en iyi arkadaşının koluna gir ve biraz bahçede gezinip hava alın kantin boşalınca gidip tost ve ayran alın ardından bahçede oturaklara oturup yemeğinizi yiyin...

       2.Teneffüs en uzun teneffüstür tamda arkadaşlarınla gezilecek bir zaman en fazla 4 kişi olun ve kol kola girip bahçede gezinin...

       Diğer teneffüslerin birinde sınıfta oturun ve kitap okuyun...Yada müzik dinleyin ve kuruyemiş yiyin dersten önce müzikle zihninizi boşaltmış olur ve derse hazır olursunuz...

      Sakın derse geç kalmayın!!! Eğer kitaplarınızı dolaba koyuyorsanız dersten önce kitaplarınızı mutlaka hazırlayın...Sonra dersten öğretmenden bunun için izin istemeyin... 

      Kimseye özenmeyin sadece kendiniz olun... 

      Eğer izin veriyorlarsa  formanızın üstüne farklı hırkalar giyin... Salaş hırkalar çok şık durur...

      Kesinlikle sınıf arkadaşınızın numaraları sizde olsun.

      Saçlarınızı her gün aynı şekil yapmayın...

        Kitap oku! Hem de bol bol kitap oku! Bu, karşındaki kişi ile doğru ve düzgün bir şekilde net telaffuz etmeni sağlayacaktır.

        Sırlarını herkese anlatma! Unutma ki ülkemizde, "Dostunun, dostu vardır." diye bir cümle var. Yani, "Aman, o benim dostum!" dediğin kişi kendi dostuna da, "Aman, o benim dostum!" der unutma ! ! !   

OYLARINIZI VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM...

OKUL TAVSİYELERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin