-Beşinci sınıfı bitirdiniz, biraz daha büyüdünüz ve olgunluğa ulaştınız. Kesinlikle çocukça davranışlardan kaçının.
-Dikkat çekmek istiyorsanız bunları sınıfın içinde bağırarak, koşturarak yapmanızı tavsiye etmem.
-Popüler olmaya çalışmaktan derslerini erteleyen arkadaşlara sesleniyorum: Kazandığınız ün değil, başarınız sizi kurtaracaktır.
-Arkadaşlarınız olsun. Kız, erkek grubu olabilir.Sonuçta başınız belaya girdiğinde sizi koruyacak arkadaşlar gerek :))
-Erkek arkadaşlarınızla sevgili muamelesi görüyorsanız kafanıza takmayın. Siz ve arkadaşınız öyle bir şey düşünmediği sürece önemi yoktur.
-Defterleriniz düzenli ve renkli olsun. Bazı arkadaşlarınız notlarınızı almak isterse hayran kalacaktır!
-LGS Sınavını not ortalaması etkilemeyecek diye düşünüp derslerini boşlama çünkü eğitim sistemini biliyorsun sürekli değişiyor. Kim bilir belki senin döneminde not ortalaması etkiler?
-Dersi derste dinleyin! Nasıl olsa evde kitaptan çalışırım diye düşünmeyin dersi derste dinlemek çok önemli!!!
-Makyajı çok abartmayın! Dudak nemlendiricisi yeterli, abartmayalım :D
-Oje konusuna gelirseeek, bana kalırsa ojeye gerek yok ama illaki süreceğim diyorsan ten rengi veya toz pembe olabilir.
-Sevgili konularına gelirseek, daha yaşınız çok küçük değil mi be? Ben liseye geçiyorum benim bir tane bile sevgilim olmadı. Gerek duymuyorum ben, sonuçta unutup gideceksiniz ama karar sizin...
-En önemlisi kendine güven! Kendine bunu defelarca hatırlat! KENDİNE GÜVEN!