Hazaérve felvonultam a szobámba nem voltam kíváncsi senkire és semmire csak arra vágytam hogy könyvel a kezembe elfeküdjek az ágyon.Olvasás közben elaludhattam mert arra riadtam fel hogy anyám kopogtat .Gyere szóltam ki neki .-Emily drágám elmegyek és csak késő este érek haza vacsora a hűtőben a kocsikulcs az asztalon ha kellene .Válaszomat meg se várva indult is ki a szobámból.Órára nézve látom hogy csak 5 óra múlott párperce.Lemegyek a konyhába és eszek egy kicsit semmi kedvem nincs esszét írni azzal a bunkó elkényeztetettet gyerekkel .Felcsörtetek a szobámba és megkeresem a telefonom egy újabb üzenet fogadott Petertől.
Peter: hamarabb hazaértem ha van kedved előbb is átjöhetsz vagy átmehetek én is .
Emily: Gyere át te nincs kedvem miattad buszozni és elhagyni a meleg házat.
Peter: 10 perc és ott vagyok .
Levonulok a nappaliban és ott várom Petert nem is kellett sokat várnom és hallom hogy kopognak .Szép lassan kisétálok az ajtóhoz és kinyitom neki .Köszönés nélkül fordulok meg várom hogy utánam jöjjön de nem jön áll a bejárati ajtóban és csak bámul mint ha szellemet látott volna .
-Bejössz vagy csak ott fogsz állni mint egy fasz ?
-Neked is Szia csodabogár csak nem hiányoztam ?
-Ne is álmodozz .Na gyere legyünk túl ezen a szaron nincs kedvem veled itt időzni feleslegesen .
Szobámba érve Peter megáll az ajtóban és kémleli a szobámat nem tudom miért kell ennyire nézelődnie ugyan olyan mint egy szoba ágy szekrény íróasztal és ennyi .
-Na gyere már és álljunk neki mimnél hamarabb neki állunk annál hamarabb szabadulhatunk egymástól .
Két óra múlva nehezen de kész lett az esszé fele a nagy koncentrálás közben megéheztem.
-Lemegyek enni esetleg te nem vagy éhes vagy szomjas ?
-De válaszolta, de remélem nem mérgezed meg a kajámat .
-Hmm nem is olyan rossz ötlet nem is vagy te olyan hülye mint ahogy gondoltam.
Konyhába leérve neki láttam valami könnyű vacsorát csinálni.
-Segítsek ?
-Hát ha nem gyújtod fel a konyhát akkor segíthetsz .
Peter neki állta a tojásokat feltörni és felverni ,én addig megterítettem .
Néhány perc múlva el és készült a vacsoránk .
Leültünk enni egymással szemben nem telt el kis idő és egy lábat éreztem az enyémnek simulni nem foglalkoztam vele gondoltam csak idegesíteni akar ,nem telt el sok idős és megint éreztem de most már egyre feljebb haladt az a láb ránéztem és kajánul vigyorgott vissza rám .Több se kellett meglendítettem a lábam és olyan erősen amennyire csak tudtam bokán rúgtam.
-Kurva életbe csodabogár ezt miért kellett ?
-Emilyinek hívnak te fasz .És a te lábad kalandozott rossz helyre nem az enyém .
-Jobba ha most menekülsz csodabogár mert ha elkaplak nem állok jót magamért .
Mit se foglalkozva a fenyegetésével ettem tovább ,de amikor neki állt vissza számolni akkor gondolkoztam el azon hogy lehet hogy nem viccelt több se kellett rohantam ki a napaliba vissza se néztem csak akkor tudtam meg hogy utána indulta mikor hallottam hogy a konyhába eldőlt egy szék .Gyorsabbra vettem a tempót és kiszaladtam a hátsó udvarba és megálltam a medencénél és gondolkoztam hogy merre tovább lehet nem is volt az olyan jó ötlet hogy ki jöttem a házból .Hirtelen egy kart éreztem meg a derekam körül .Megvagy suttogta a fülembe .Magamnak se vallanám be de jól este ez érintése még annak ellenére is hogy tudtam hogy egy olyannak mint nekem semmi esélye nem lenne nála .Nem tudom hogy azért remegek mert fázok vagy azért mert ilyen hatással van rám .Már szabadultam volna a szorításából amikor hirtelen megemelt és elindult velem a medence felé.
-Mit csinálsz ? Most azonnal tegyél le ! Nem hallod amit mondok ?
-Nyugi csodabogár nem fog fájni !
Medence széléhez érve megállt és bámult a medencébe .
-Meg se próbáld te fasz ! Mint ha meg se hallotta volna tovább bámulta a vizet és egy hirtelen mozdulattal dobot is be a vízbe ,de arra nem számított hogy ha én megyek akkor ő is jön velem.Nagy csobbanással estünk be a vízben hirtelen azt se tudtam hol vagyok remegtem a jéghideg vízben .Peter is eltűnt a vízben nem is foglalkoztam a megkeresésével indultam ki a medencéből .Egy rántást éreztem a lábamnál és már a víz alatt is voltam kapálóztam hogy engedjen el az a valami ami lerántott,de hiába.Elő jöttek a régi emlékek amikor a vizalat voltam és fuldokoltam apám holdteste mellettem a vízben .Rám tört a pánikroham és csak áradt be a tüdőmbe a víz .Két erős kezet éreztem a derekam körül ami felvitt a felszínre erősen tartottak .Megfordultam az ölelésben és egy akkora pofont lekevertem neki amekkorát csak tudtam .
Emily ti mit csináltok a vízben ? Szólalt meg mögöttünk anyám.Mellette a jelenlegi pasi a állt akit ki nem állhattam gazdag volt és azt hitte hogy az én szeretetemet is megtudja venni pénzzel de nem jött neki össze .
-Apa te mit keresel itt ? szólalt meg mellettem Peter
Mi az hogy apa ? Nem lehet az ő apja az lehetetlen hogy ő lesz a mostoha testvérem akivel együtt kell majd éljek .Még azt a hírt is nehezen dolgoztam fel hogy 1 hét múlva költözünk anyám új pasijához meg a fiához de ez már hab a tortán hogy Peter a fia .
-Én is pont ezt akartam tőled kérdezni fiam ,azt mondtad esszét mész írni erre meg itt hancúrozol.
-Nem hancúrozunk Emily beesett a medencébe .Hazudta szemrebbenés nélkül .És honnan kellett volna tudjam hogy pont a mostoha húgomhoz jövök esszét írni .
Szó nélkül mentem fel a szobámba nem voltam kíváncsi senkire.
ESTÁS LEYENDO
Megtörve
Novela JuvenilÉrezted már magad úgy hogy , egyedül vagy ezen a világon és senkire nem számíthatsz. Én is így éreztem magam amíg a sors össze nem hozott minek . A hátam mögött csodabogárnak hívnak vagy könyvmolynak soha nem fogom megérteni az embereket hogy miér...