6.

621 28 0
                                    

Z pohledu Dominika:

      Ráno hned jak jsem se vzbudil jsem vzal do ruky mobil a podíval se jestli mi nenapsala Alex , a jo byla tam jedna zpráva okamžitě jsem jí rozklikl a přečetl :

Včera jsem si to užila doufám že si to někdy zopakujeme. Můžeme dnes (i když máte zápas) nebo někdy jindy. 

     Hned jsem jí odpověděl že klidně můžeme i dnes. Když jsem tuto zprávu odeslal přistál mi v obličeji polštář, vzhlédl jsem od telefonu. Naskytl se mi pohled na Chýťu který se tvářil neurčitě, jen jak zaregistroval že se na něj dívám řekl: ,, Jako chápu že seš zamilovanej, ale jak ses culil do toho mobilu je moc." ,,Já nejsem zamilovanej." oznámil jsem Chýťovi. ,,Že nejseš. Na něco se tě zeptám. Jak se cejtíš když jí nevidíš?" zeptal se ,,No, jako chtěl bych abych byl už zase s ní." ,,To je jasný ty seš zamilovanej." řekl a já si to konečně přiznal ,,Asi jo." řekl jsem potichu. ,,Kurňa musíte mluvit tak nahlas. Já se chci vyspat před zápasem." ozval se naštvaně Neči já mu jenom odpověděl:,,Můžeš spát odpoledne."

   ,,Hoši, vstávat. Na snídani a potom na trénink." ozval se z chodby křik trenéra Jandače. S klukama jsme se na sebe podívali a zvedli se z postele. Na snídani nám trenér oznámil nějaké novinky a potom už hurá k autobusu směr Royal Aréna.

   Po tréninku jsme opět nasedli do autobusu a jeli směr náš hotel. „Tak hoši teď máte volno ale jenom do čtyř pak pojedeme do arény se připravit."  Řekl trenér Kalous a všichni se rozeběhli do svých pokojů. Ihned jsem do ruky popadl mobil a napsal Alex jestli se mnou nezajde na oběd. Asi po pěti minutách mi přišla odpověď že klidně. Rychle jsem na sebe hodil něco abych vypadal jako člověk.

,,Tak si to užij

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Tak si to užij." křikl po mě Chýťa když jsem odcházel. Rychle jsem došel před její hotel a čekal než se zjeví. Po chvíli jsem jí viděl přicházet a sám pro sebe jsem se musel usmát. Byla dokonalá.

   ,,Ahoj, tak kam vyrazíme?" zeptala se když ke mně přišla

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

   ,,Ahoj, tak kam vyrazíme?" zeptala se když ke mně přišla. ,,No, napadlo mně že by jsme zašli do jedné restaurace , kterou jsem našel na internetu." řekl jsem jí svůj návrch. ,,Tak jo. Můžeme vyrazit." jenom jsem přikývl a vydal se s ní do malé, útulné restaurace v Kodani.

   ,,Děkuji za skvělý den. Moc jsem si ho užila. Snad si to někdy zopakujeme." řekla Alex když jsme se loučili, já to nevydržel a přitiskl svoje rty na ty její. Po chvilce jsem se odtáhl a s úsměvem jsem jí řekl: ,,Tak ahoj." otočil jsem se a vydal k sobě na hotel. Po cestě jsem neustále myslel na její rty, které byly neskutečně jemné a hebké.

   ,,Ty draku tak co, jak bylo?" zeptal se mně Chýťa když jsem vešel do našeho pokoje. ,,Zašli jsme na oběd a pak jsem jí doprovodil k hotelu. Jo a dal jsem jí pusu, jen tak mimochodem." ,,Si děláš srandu. To řikáš jen tak." křikl Chýťa. ,,Víš co, zachvilku odjíždíme do arény a já bych si rád zabalil." řekl jsem a vydal se pro tašku a pak jenom sešel do zasedací místnosti čekat na ostatní.



Ahoj, nová kapitola je tady, tak snad se bude líbit. Moc se omlouvám že dlouho nebyla část (nebyla Wifi). Na hoře máte fotku Tomáše(bratr Alex). Budu ráda za každý komentář a hvězdičku. Omlouvám se za chyby. 

Láska z mistrovství // Dominik KubalíkKde žijí příběhy. Začni objevovat