Z pohledu Dominika:
Dneska jsme se s Martinem Nečasem s Filipem Chytilem na procházku po Kodani. ,,Ty jo, fakt pěkný místo ta Kodaň. někdy sem vezmu holku." řekl Neči když jsme seděli v kavárně a popíjeli kafe ,,Jo máš pravdu Neči. Ta moje bude mít v dubnu narozeniny tak jí sem vezmu. Jestli bude chtít." odpověděl mu Chýťa. Jenom já jsem se do téhle diskuze nezapojoval a radši si projížděl instagram na kterém jsem hledal Alex. Jak jen se to jmenovala. Hronová ne, Ho.. Horová, jo to je ono. Alex Horová. Ty jo má fakt pěkné fotky
Páni s dlouhými vlasy jí to moc slušelo. ,,Nad čim přemýšlíš?" zasmál se Chýťa. ,,V životě jsem nevěřil že může být nějaká holka takhle pěkná. Hele." ukázal jsem klukům její instagram. ,,Wow je fakt pěkná, možná ti jí trochu závidím." řekl Neči. ,,Hele za chvíli bude večeře možná by jsme měli jít." upozornil Chýťa. ,,Jo máš pravdu." odpověděli jsme stejně s Nečim.
Vydali jsme se na cestu k hotelu v tom jsem do někoho narazil. ,,,,Pardón, moc se omlouvám." vykřikla dívka co do mě narazila česky. ,, V pořádku, nic se nestalo." řekl jsem taky česky. Podíval jsem se jí do očí a zjistil že je to dívka o které se mi zdá už od té doby co jsem do ní vrazil v aréně. ,,Mohl bych tě někam pozvat?" zeptal jsem se Alex, ta chvíli přemýšlela potom se otočila na svého bratra naznačila mu aby odešel. Já jsem se mezitím podíval na kluky prosebným výrazem a kluci se ihned odporoučili na hotel. Pomalu jsme došli do kavárny od které jsem před chvílí odešel.
Několik minut jsme se bavili a tento rozhovor mě utvrdil v tom že je neobyčejně chytrá a také krásná. ,,Tak zase někdy. Moc jsme si to užila." ,,Já taky." rozloučili jsme se před jejím hotelem. Pak udělala něco co jsem nečekal. Ona se ke mě nahla a políbila mě na tvář. Potom se otočila a odešla. Já jsem se ještě několik minut díval na hlavní dveře, pak jsem se otočil a šel na hotel. Neči na mě netrpělivě čekal a okamžitě jak jsem se zjevil ve dveřích tak na mě spustil několik otázek. Vše jsem mu dopodrobna vysvětlil a potom jen zaplul do postele.
Ahoj, nová kapitola je tady. Snad se líbí. Budu ráda za vaše ohlasy. Tahle kapitola je věnována jako všechny ostatní ( i když to tam nepíšu ) TerezaKoutn7. Omlouvám se za chyby.
ČTEŠ
Láska z mistrovství // Dominik Kubalík
FanficDívka co si jede užít mistrovství světa v hokeji do Dánska se svým bratrem Co když se stane něco co nikdo nečekal? Zajímá tě víc tenhle příběh? Tak se pust do čtení.