Probudila sam se ujutro i obavila higijenu.
Sišla sam dolje na doručak sa obitelji.
"doručkujemo i onda idemo" - rekao je tata a mi smo odmah bili veseli.
Mama je još spremala neke sitnice poslije doručka a ja sam išla prošetati Rita.
Izašla sam iz kuće i odmah brzim korakom prošla susjednu kuću.
A ostalim putem sam išla polako.Stavila sam slušalice i slušala pjesme dok je Rito njuškao sve moguće.
Došli smo na kraj ulice i onda smo krenuli kući.
Još malo i trebamo kreniti na Hvar, jedva čekam.Kako sam se bližila kući vidjela sam Katarinu, sestru od idiota.
"Mia" - rekla je i uskočila mi u zagrljaj.
"Katarina, kako si" - pitala sam ju nakon što sam joj uzvratila zagrljaj.
"odlično, baš se pakiramo za Hvar" - rekla je a ja sam pogledala u kuću i mogla sam ga jasno vidjeti na prozoru ali sam ga ignorirala.
"kada idete" - upitala sam ju dok je dragala Rita"
"trebali bi sutra, dok sve spremimo" - rekla je a ja sam se nasmijesila lažno.
"znam znam" - rekla je odmah kada me je pogledala.
"ali mi smo i dalje prijateljice" - upitala me je.
"da naravno" - rekla sam joj.
"onda smo na plaži svake večeri" - rekla je odmah a ja sam kimnila glavom.
"da, moram ići sada, pozdravi Mariju" - rekla sam joj i zagrlila ju.
"hocu, vidimo se" - rekla je i ušla u kuću.
Pogledala sam na prozor nije ga bilo više.
Sada sigurno ide odmah saznati šta smo razgovarale.Ušla sam u kuću i otišla sam po svoje stvari u sobu.
Odnesli smo ih u auto i bili smo spremni za krenuti.
Uzela sam Rita i sjela sa Karlom na zadnja sjedala.Pričala sam s njim šta ćemo i kako ćemo.
Išli smo do Splita i onda iz Splita trajektom do Hvara.
Do Splita nam je trebalo sat ipo.
Na trajektu smo bili vani i uživali u pogledu i suncu.Bilo je predivno, more plavo.
Kada se samo sjetim koliko sam mu puta rekla da ima oči boje mora.
Obožavala sam njegove oči i uvijek sam bila ljubomorna.Otpuhala sam i nastavila gledati u nebo.
Slusala sam pjesme na mobitelu da mi vrijeme što brže prođe.
Ubrzo smo se spustili dole u auto i došli smo na Hvar.Vozili smo se možda 10 minuta do vikendice.
Čim sam izašla iz auta odmah sam čula ptice kako pjevaju i cvrčke.
Nikad od njih nisam mogla spavati jer bi uvijek ostavila prozor da imam zraka.Unesli smo stvari u kuću i raspakirali se.
Karlo je bio s tatom vani namještavao stol a ja sam pomagala mami u kući.
Sva sreća pa imamo klimu inače ne znam kako bi izdržali.Sve smo počistili unutra pa smo izašli van.
Pogledala sam u kućicu do nas.
Izgleda da ću ga sada viđati cijelo ljeto.
Ali pokušati ću ga izbjeći kako god mogu.Dok su roditelji još nešto sastavljali.
Karlo i ja smo otišli do plaže da probamo kakvo je more.Bili smo u kratkim hlačama i odmah smo ušli da osvježimo noge.
More je bilo predobro, taman hladno da se osvježiš od ove vrućine.
Zabavljali smo se na plaži i vidjeli smo kako nam dolaze stari prijatelji pa smo ih odmah otišli pozdraviti.
Družili smo se s njima do navečer i onda smo odlučili ići u kuću večerati.
A sutra se opet vidimo i družimo.°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Ostavite vote i komentar 💙💙