Naglo se budim jer osjećam nešto mokro na licu.
Otvaram oči i vidim Antu kako se smije.
"šta radiš u mojoj sobi idiote" - kažem mu.
"kao prvo to ti je za ono jučer a kao drugo ne mogu vjerovati da imaš pidžamu na medvjediće još a kao treće di je Karlo" - pita me.
"a kao četvrto goni se iz moje sobe" - kažem dok se pokrivam sa pokrivačem.
"di ti je brat" - pita me ponovo stajući pored mog kreveta.
"šta ja znam, tek sam se probudila" - kažem mu i preokrenem očima.
"pa nazovi ga" - kaže mi dok razgledava sobu.
Odem na mobitel da ga nazovem i vidim poruku od mame da su otišli pecati.
"možeš odmah kući, nema ih do popodne" - kažem mu i ustajem iz kreveta a on se još jače krene smijati.
"medvjedići su ti mokri" - kaže mi dok se smije.
"nadam se da ćeš se ugušiti od smijeha, i goni kući" - kažem i uđem u kupaonicu da se presvućem i obavim higijenu.
Izlazim iz kupaonice a on je i dalje u mojoj sobi.
"Ante marš kući" - kažem ljuto i krenem ga gurati.
"gladan sam a mojih nema kući" - kaže i stane.
"to nije moj problem" - kažem mu i izbacim ga iz kuće.
"luđakinjo" - viknuo mi je.
Preokrenem očima i odem jesti a onda idem na plažu dočekati svoje.
Pojela sam žitarice sa mlijekom i brzo izašla iz kuće.
Otvaraju se vrata od Antine kuće i lopta krene na mene ali sam se brzo snašla i uhvatila ju.
"našao sam loptu" - rekao je veselo.
"e sad ju nećeš morati naći nego kupiti novu" - kažem i uzmem mali nožić sa terase i zabijem ga u loptu.
"ajme Mia ubit ću te za ovo" - kaže dok trči do moje kuće.
"evo može i nož gratis" - kažem mu veselo.
"može, taman da te ubijem u snu" - kaže.
"mani me se" - kažem mu i gurnem ga od sebe.
"i ti mene" - kaže mi i gurne me malo jače, dovoljno da padnem jer sam bila na stepenicama i tamam krenila hodati i udarim u ogradu od terase.
"ajme Mia jesi dobro" - kaže i odmah se sagne do mene.
Hvatam se za glavu i gledam ga takvog zabrinutog.
Ista takva je situacija bila kada sam se prije šest godina spotaknula i pala a on je odmah dotrčao i poljubio mi glavu da brže prođe.
"makni se od mene idiote" - kažem mu i ustanem ali mi se zavrtjelo u glavi pa sam stala da se smirim.
"hej ajde unutra" - kaže mi i uhvati za ruku.
"rekla sam da se makneš" - ponovim ljuto.
"Mia nisam htio" - rekao je žalosno.
"da kao što nisi htio svima reći tu laž, zar ne Ante, ne padam više na tvoje gluposti" - kažem mu sa suzama u očima i odmah uletim u kuću i spustim se niz vrata plakajući.
Nema dana kada se ne sjetim šta je sve rekao o meni.
"Mia oprosti" - rekao je dajući mi do znanja da je i dalje vani.
Ustala sam i otvorila vrata i ugledala ga tužnog.
A onda mi je ruka samo poletila prema njegovom licu.Opalila sam mu šamar koji sam mu htjela opaliti jos prije tri godine.
Bijesno me je gledao dok sam ja bila sva u suzama.
"što je čovjek prema tebi bolji ti si sve gora" - kaže bijesno i ode kući.
Nadam se da će mu ostati moja ruka na licu da me se prisjeća svaki dan.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Ostavite vote i komentar 💙💙💙