Ante POV
Dogovorio sam se sa dečkima da danas idemo u kafić.
Obukao sam se i odmah izletio iz kuće.Ali mali pas je dotrčao do mene.
Kada sam primijetio to je zapravo pas od Mije.
Spustio sam se dolje i podragao ga.Okrenuo sam glavu i onda sam ugledao nju kako sjedi na terasi i promatra me.
"šta nije dosta bilo kamenja pa me sada moraš i pogledom ubijati" - rekao sam joj sa smijehom a ona je samo preokrenula očima.
Rito je otišao do nje a ja sam krenio svojim putem.
Došao sam u kafić i odmah sjeo sa dečkima.
"di su ti sestre" - upitao je Filip.
"idu na plažu sigurno" - rekao sam i otpio pivo.
"pa rekle su da dolaze ovdje sa prijateljicama" - rekao je ponovo a ja sam ga samo pogledao.
"zašto si ih Filipe molim te zvao" - upitao sam.
"pa da se družimo svi" - rekao je ovog puta Marko.
"pa mogao si mene pitati da li se želim družiti s nekom osobom" - rekao sam dok su se vrata kafića otvarala i ugledao ju ponovo.
Mia POV
Kata je rekla da idemo u kafić pa onda na plažu.
Činila se okej ideja sve dok nisam vidjela tko sjedi u kafiću.Odmah sam ga primijetila kako me gleda.
Pogledala sam u cure i one su ušle unutra i sjele kod njih.
Sjedila sam odmah prekoputa njega.
Gledao je svagdje samo da ne gleda u mene.A ja sam većinom bila na mobitelu.
"Mia jel ti to imaš nekog dečka" - pitao me je Filip i pogledao na mobitel.
"može da bude ne mora da znači" - rekla sam na što su se oni nasmijali a samo je on gledao kao neki serijski ubojica.
Ostavila sam mobitel i pričala s društvom a onda je on uzeo mobitel i nešto tipkao.
Popili smo piće i onda smo odlučili otići na plažu.
Ali ja nisam imala kupaći pa sam otišla kući presvući se.
Primjetila sam da Ante ide iza mene, možda je i on nešto zaboravio."Mia, kad ćeš me prestati pratiti" - rekao mi je a ja sam se okrenula i pogledala u njega ozbiljno.
"pratiti" - upitala sam ga zbunjeno.
"da, gdje god ja odem tu si i ti nakon par minuta" - rekao je.
"kao prvo to su i moji prijatelji a kao drugo uvijek smo išli zajedno" - rekla sam mu a on je preokrenuo očima.
"možda bi mogla naći nove prijatelje i novo mjesto" - rekao je a ja sam sad već bila ljuta.
"znaš šta... goni se" - rekla sam mu i ljuto ušla u kuću i odmah zalegla u krevet.
Mislila sam da se promjenio na bolje ali izgleda da se promjenio na gore.
Poslala sam Kati poruku da ne mogu doći i pustila si pjesme.
Ante POV
Živcira me to što non stop ide za mnom...
Došao sam na plažu i nakon par minuta je Kata došla do mene ljuto.
"već ti se požalila" - rekao sam joj.
"šta si napravio konju" - pitala je.
"rekao sam joj da prošeta, prestani biti njezin potrčko" - rekao sam sa smijehom a ona me je samo udarila po glavi i otišla.
Samo se nadam da ne ide po nju i da ne dolaze ovdje.
Padne mi mrak na oči kad se sjetim da ću je morati gledati cijelo ovo ljeto...°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Ostavite vote i komentar 💙💙💙