Arkadaşlar Merhaba ben bugün ilk defa wattpad'e hikaye yazmaya başlıyorum. ( zaten wattpadde başka ne yapilabilirki slk mıyım ne) Ve benim bir youtube kanalim vardı. Bazı sebeplerden dolayı kapattım. Ve orda ben hayal et yazıyordum. (Bilmeyenler için bts li hikayeler) Ve artk oraya yazdıklarımı buraya yazıcam. (Normal olarakta baştan başlicam) O zaman daha fazla uzatmadan hikayeye geçelim.
Tanıtım:
Adım Aslı 23 yaşındayım Türküm . Ve doktorluğa yeni teşvik edildim. Ve birkaç gün sonra Koreye gidicem. Uzun bir süre orda yaşayacağım çünkü bazı şeyleri unutmam ve kafamı toplamam lazım. Ben eğlenceli bir insanimdır ama insanlara pek güvenmediğim için pek arkadaşım yok. ( sadece 5 tane kankam var.) Yasemin, Aynur, Kader ile biz KOYU BIR ARMY İZ. Yasemin ile Aynur un biası Jungkook (ama Aynur benim ayrı arkadasım ondan dolayı nesibe tanımıyor) Kaderin suga ve benimkisi ise jimin. Ve BTS ile mutluyum öylede kalmaya devam edicem.
(Tanıtım sonu)Sabah uyandığımda içimde durduralamiyacak bir heyecan vardı. Çünkü doktorluğumu sevdiğim ülkede yapmak için oraya gidiyordum. Yani Güney Koreye. Son birkaç gün kala ailemle ve arkadaşlarımla daha çok vakit geçirmeye çalıştım. Sonuçta onları uzun bir süreçte göremiyecektim. Allahtan Koreye gidince dil sıkıntısı çekmicektim. Çünkü türkiyede kore dil kursuna gitmiştim.
2 gün sonra:
Bavulumu hazırlayıp doktorlukla alakalı kitaplarımı alıp en sevdiğim grup olan BTS'in posterlerini kıyafetlerini ve eğer konserlerine gidersem diye ARMY BOMB umu aldım. Daha sonra duşumu alıp BTS'in şarkılarını dinledikten sonra uyudum.
Sabah:
Ailemle vedalaşıp arkadaşlarımla havaalanına gittim. Uçağim ilk amerikaya gidip ordan Koreye geçicektim, çünkü tek yönlü uçak bileti kalmamıştı. Uçakta taktım kulaklıklarımı başladım BTS'i dinlemeye, dinlerken mırıldandığımın farkında değildim. yanimdaki hanımefendi ( K)
K: Bakıyorumda şarkıyı çok seviyorsunuz sanırım.
Ben utandım doğal olarakta kadına dönüp konuşmaya başladım. ( A aslının baş harfi)
A: Evet BTS en sevdiğim şarkıcılar dır. Deyip sustum.
3,4 saat sonra:
Uçak amerikaya vardı. Birkaç saat sonra tekrar uçucaktım. Önce birseyler yedim. Sonra annemleri arayıp haber verdim. Biraz havaalanını turladım.
1 saat sonra:
Kore uçağına binmiştim. Uçakta 1 saat kestirdikten sonra 1,5 saat sonra Koreye vardım. Uçağın merdivenlerden inerken sanki BTS den jiminin sesini duydum. (İçimden)
"Aslı uyku sana kafa yaptı. kendine gel jimin falan yok."
Ama merakıma yenik düşüp Aniden arkamı dönünce dengemi kaybettim ve gözlerimi kapatmamla kendimi birinin kollarında hisettmem bir oldu. Gözlerimi açınca karşımda bana bakıp tebessüm eden 1 adet JİMİN!!! Onun kollarından kurtulup ( Aishhh kurtulmakmı ben olsam anıntadını çıkarırdım kollarından ayrıldım anladınız iste. Anlatamadım)
A: B-ben çok özür dilerim. Benim hatam bilerek olsun istememiştim.
dedim. Allahtan beni olumlu karşıladı. Gözümün içine bakarak ( J jimin)
J: Böyle güzel bir bayana nazar değmesi çok normal, Özür dilemene gerek yok insanlık hali.
Sonradan avucumun içine 1 kağıt parçası tutuşturdu kağıdın içinde telefon numarası ile "beni ara seni tanımak istiyorum" yazılmıştı. Ben işte o an 2. Bir şok yaşadım. Kalp krizi geçirecektim sanki.
30 dk sonra:
Taksiyle önceden ayarladığım eve geldim. Bavulumu yerleştirdikten sonra kendimi yatağa attım. (Evet eşyalı bir ev tutmuştum) Aklıma havaalanındaki yaşadığım olay geldi. Baya baya jimini görmüştün o bana dokundu ve telefon numarasını verdi.
Evet Arkadaşlar böyle bir bölüm oldu kısa tuttum kusura bakmayın ilk deneyimim olduğu için acemiligime verin. Ileride karakter tanitimida olucak merak etmeyin. Army olmayanlariniz vardır. Onlar bunu hikaye olarak görsünler. Ama arkadaşlar ben burda bir karakter ekledim ondan dolayı hayal et olmuyo sadece youtube da hayal etdi. Army ler Bu bir hikaye ondan dolayı beni yargilamayin. Oy vermeyi unuttmayin. Sizleri seviyorum. Diğer bölümde görüşürüz.😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARK JİMİN İLE AŞK ZAMANI
FanfictionDoktorluk için Koreye gitmiştim. Koreye vardığımda uçaktan inerken jiminin sesini duymamla kendimi onun kollarında bulmam bir oldu. Ve macera burda başladı.