"Ben seni seviyorum. Peki bunu ne yapacağız?"
"Ben artık sevmiyorum , sevemiyorum Gökçe. Yaptığın yanlışın farkında değil misin ? Sen benim gözlerime baka baka yalan söyledin. Tam 5 ay. Beni kandırdın ve bunun intikamını alacağım. Şunu da bil ki seni sevmiştim ama sen beni değil sana olan sevgimi aldattın Gökçe! " demişti.Pek de yanlış sayılmazdı hani. Ama nasıl söylenirdi pat diye. Hep bundan korkmuştu ilk aşk macerasının böyle bitmesinden. Evet belki kötü şeyler yapmıştı ama isteyerek olmamıştı ki. Ne yaparsa yapsın kimse ona böyle kötü davranamazdı. O da kabul edecekti ve hıncını çıkartmak için bir adım atacaktı. "Bakalım böyle yola gelecek mi Caner Bey" dedi içinden. Dışa vurumu ise daha sert oldu.
"Yaptım. Kabul ediyorum hem de güle oynaya ,isteye isteye. Öyle bir zevk aldım ki bunu yaparken. Kulakların çınladı mı bari ? Adını çok andım da o gece. Artık senden kurtulsam diye çok söyledim ismini."
180 derece dönüşün rüzgarı çok sert esmiş olmalıydı Caner'in yüzüne. Bir anda bazı şeyleri kavrayabilmek için durdu durdu ve en sonunda cevap verdi."Sen bunu böyle söyleyebilecek bir kızsan seni tanıyamamışım demek ki. Sana hayatında başarı bile dilemiyorum. Artık bensiz bir hayat var karşında. Bakalım şimdi ne yapacaksın? Artık istediğinle istediğini yapabilirsin. Senden tamamen ayrılıyorum."
Beklemiyordu. Bu tepkiyi hak etmişti ama. Bunca yıllık sevgilisini tanıyamamış, onun zora gelince böyle olabileceğini tahmin etmemişti. Ama biliyordu böyle olacağını. Anlık sinir insana neler yaptırıyordu. Artık yalnız bir kızdı. Son sözünü söyleyen Caner gitmiş , bal yapmak üzere parktaki çiçeklerden birine konan küçük bal arısı bile işini tamamlayıp kovana doğru yola çıkmıştı. Ama o hala yaşananları algılamaya çalışıyordu. Bu olay ona çok büyük bir ders olmuştu. Eve giderken bile düşündüğü tek şey Caner'i aldattığı gerçeğiydi. Bir kez olsun dinlememişti ki onu dinlese öğrenecekti birçok şeyi. Ama ne yazık ki dinlememeyi tercih etmişti.
...Eve ulaştığında geç olmuştu. Bi de anne babasıyla uğraşacaktı. Anahtarı deliğe yavaşça soktu. Ev gecenin sessizliğini içine çekmiş gibiydi. Kimse yoktu. "İyi bari." dedi içinden. Hemen yukarı çıktı üstünü değiştirip pijamalarını giydi. Başka zaman olsa zulüm olurdu pijamalarını giymek. Unicorn şeklinde olan pijamalarıyla artık daha huzurlu hissediyordu. Mutfağa indi dolaba baya bi bakındı. Aradığı şeyi bulamamıştı. Buzdolabının kapağını kapatırken gözüne küçüklük fotoğrafları takıldı. Annesine baktı ne kadar da yaşlanmıştı. Onunla yaşlanabileceğini düşündüğü adamdı Caner ama artık yoktu. Kendini zorladı zorladı fakat sonunda dayanamadı. İzin verdi gözlerinden yaşların akmasına. Bağıra çağıra ağlıyordu. Kaybettiği şeyi daha iyi anlamıştı ama sonrasında sustu. Artık her şey için çok geçti. O bunları düşünürken bir mesaj sesi bütün sessizliği bozdu ve dikkatleri üzerine çekti. Kim olabilirdi ki bu saatte? Kesin Ceylan'dır diye düşündü ilkin. Fakat Ceylan hiç bu saate ayakta kalmaz yatardı. Sonunda merakına yenik düşüp telefonuna baktı.
05** *** ****: Hiçbir şey üzülmeye değmez. Sil gözyaşlarını. Keşke yanında olup o yaşlarını silebilsem.
Gökçe: ???
Rehberinde kayıtlı dahi olmayan bu numara da neyin nesiydi? Belki de yanlışlıkla gelen bir mesaj deyip telefonunu cebine attı. Telefonu bırakmasıyla bir sonraki mesajın gelmesi bir oldu.
05** *** ****: Seni çok seviyorum. ♥
Yaşadıklarından sonra bir de sapık mı yok üstü kalsın istemez.
Gökçe: Pardon yanlış kişiye mesaj attınız galiba.
05** *** ****: Hayır atmadım. İsmin Gökçe. Değil mi?
Gökçe: Soyadımı da söyle o zaman. O zaman ikna olurum.
05** *** ****: Şimdilik Akan;)
Gökçe: Nerdenmiş o? 😾 Ne biliyorsun senle evleneceğimi daha seni tanımıyorum bile.
05** *** ****: Kızgın kedi ha. İlginç tercih.
Ve asıl sorması gereken soruyu sonunda sordu.
Gökçe: Kimsin ya sen?
05** *** ****: Senin tam tescilli aşığın.😍
Gökçe: Sorunun cevabını almış gibi hissetmiyorum. Adın soyadın ne?
05** *** ****: Sen ne olsun isterdin?
"Gittikçe deliricem kim ya bu aq?" Aklından onlarca kişi geçmişti ama kimsenin böyle bir şey yapabileceğini düşünmüyordu.
Gökçe: Hüsamettin Abazagiller desem de olur yani diyosun?
05** *** ****: Uuuuuu! Yaratıcılığına hayran kaldım. Ne de olsa kimin aşkısı?😍😘
" Bu beyinsize bir de ad bulacağız. Ayhhh gittikçe bunalıyorum. "
İçinden geçenler ona yol göstermişti aslında. Rehbere girip büyük harflerle BEYİNSİZ yazdı. Ona yazan kişinin fotoğrafına baktığında ise sadece bir köpek vardı.BEYİNSİZ: Vay aq!
Gökçe: Ne oldu be?
BEYİNSİZ: Çok güzel olduğunu biliyorsun değil mi ?
Gökçe: Teşekkür ederim.
BEYİNSİZ: Benim için önemli olan tek şey senin mutluluğun Venüs.
Gökçe: Gerçekten merak ediyorum sen kimsin? Ve ayrıca bu Venüs şeysi de nerden çıktı şimdi?
BEYİNSİZ: Onların da zamanı gelecek Venüs onların da. Sen sabret zamanı gelince her şeyi öğreneceksin.
...
"Kim bu kişi mesaj atan?" diye sormadan edemedim.
"Ve ayrıca cidden neden Venüs diyor?"
" Sabret zamanı gelince sen de her şeyi öğreneceksin."
♥💙
Eveeeet sonunda ilk bölümü yazdım. Bölümü beğendiniz mi ??? Ne dersiniz Gökçe 'nin attığı mesajdaki kişi Gökçe olsun mu? Lütfen yorumlarınızı yazmayı unutmayın. Bir sonraki bölüm inşallah 1 hafta içinde gelecek. Öpüldünüz;)😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Venüs
Teen Fiction"Uykum kaçtı. " "Sana bir hikaye anlatayım mı? "Anlat. Ne hakkında?" "Bu hikayeyi sadece birkaç kişi biliyor. Ayrıca bir kurgu da olabilir veya gerçek bir olay da ama kimse ne bunu ne de hikayenin kimden ortaya çıktığını bilmiyor. Gerçekliği h...