V-02

57 4 5
                                    

Arkadaşlar kesinlikle şarkıyı açmanızı tavsiye ederim. Çünkü ben de dinleyerek yazdım. İyi okumalar;)

"Ve sıra artık sende bebeğim. Hangi şarkıyı söyleyeceksin?"

Elini uzattı bana. Benden tutmamı istiyordu ben ise bırakmamak. Her saniye 1 yıl olsun istiyorum. Ama cevap vermek zorundayım artık.

"Düşünme hiç"

Sen düşünme hiç seni sonsuza kadar seveceğim.

"Peki. Arkadaşlar 'Düşünme Hiç ' istiyoruz. ''

Şimdi elini bırakma zamanı. İstemeye istemeye bırakıyorum. Gözlerim gözlerini arıyor şimdi de.

"
...
Hep sen diye
Yanıp tutuşurdum kendi içimde
Uzak bir birinden
Kutuplar gibiyken
Neydi çeken bizi birden
...
"

Neydi cidden? Daha doğrusu beni ona çeken neydi? Her neyse şimdi sıra ondaydı. Şarkının nakaratına benim değil sadece onun sesi yakışırdı zaten.

"Acı nedir bilmeden
Yağmurlu gün görmeden
Hep akıllı geçindik
Kalp kırmayı öğrendik
...
"

Gözüm gözündeyken sadece acı, nefret ve hasret görüyordu. Kalp kırmayı biliyor muydu bilmem ama benimkini kırmıştı. Bakışları bile yeterliydi bu sonuç için. Hiç kimseye bana baktığı gibi bakmadığından eminim. Sebebini hiç sormadım o da söylemedi zaten ve bu hep böyle devam etti.

Şarkı bittikten sonra sahneden inmek için ayaklandı. Ben de ayaklanmıştım eşyalarımı alıyordum. O da toplandı. Sahneden inmek için yanımdan geçerken yavaşladı. Duyduklarım şaşırtıcıydı. Fısıltı şeklinde söylemişti ama anlaşılırdı.

"Yardımım olmadan inebileceğini düşünüyorum. "

Gözlerimi devirdim. Arkasından hiç beklemeden indim. Ben de aynı şekilde onun yanından geçerken fısıldadım.

"Benimle gel. Arkada bekleyeceğim seni."

Kulise gitarımı bıraktıktan sonra makyajımı da silip arka kapıda beklemeye başladım. Çok geçmeden o da geldi.

"Makyajsız daha güzelsin."

Deminki bakışlar şimdi de bu sözler. Kafam karışmıştı. Ne yapmaya çalışıyordu? Ah bir anlasam!

" Niye böylesin?"

"Nasılım? Anlamadım."

"Böylesin işte. Kafamı karıştırıyorsun. "

İçten düşünmeyle dışa söylemenin çok farklı olduğunu şimdi daha iyi anlıyorum.

"Ne demek istediğini kavrayamadım. Biraz açık konuşur musun?"

"Neyden bahsettiğimi iyi biliyorsun. Bazen bakıyorum bana karşı öfke kusuyorsun. Resmen benden nefret ediyorsun. Bazen de oluyor şimdi olduğu gibi çok iyi davranıyorsun."

"Nedenini söyleyim mi? Çünkü..."

" Çünkü ne?"

" Çünkü seni seviyorum ve buna inanmak istemedim. Tamam mı sadece bu?"

😰😰 nE¿😰😰

"Peki benim niye fikrimi sormadın hiç?"

"Sevgilin yüzünden."

VenüsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin