❄❄❄
Sabah boynuna konulan öpücüklerlerden huylanırsın ve uyanırsın loki sana arkandan sıkıca sarılmış ve boynuna yanağına öpüçükler konuduruyordur huylanırsın ve kıkırdarsın.
Ona doğru dönersin ve dudağını öpersin fısıldayarak "günaydın" dersin oda sana "günaydın uykucu" der ve gülümser ona şöyle bir bakarsın gerçekten çok yakışıklıdır ve saçını mı kestirmiş o?
"Saçını kestirmişsin" dersin zafer kazanmış gibi gülümsersin ona saçından dolayı kraliçe diyorsundur ve o buna çok sinirleniyordur en son dayanamaz ve saçını keser.
Loki göz devirir ve huysusca "kestirdim istediğin oldu sonunda" der ve kıkırdarsın yine dudağını öpersin bu sefer kısa sürmez ve loki anında karşılık verir seni altına alır ve öpüşmeniz iyice derinleşmeye başlar sen zorlukla ayrılırsın elini onun çıplak karnına koyarsın
"Dün gece yetmedi galiba?"
Dün gece yemek yesikten sonra film izlemiştiniz daha çok sen izlemiştin seni izlemiştir sonra iste birlikte olmuştunuz.
"Cıks. Yetmedi" der ve sen gözlerini büyütürsün boynunda ve vücudunda morlulkalar vardır ve gerçekten uzun bir gece olmuştur kendini yorgun hissediyorsundur.
"Ama bana yetti. Kendimi yorgun hissediyorum" dersin nazlı bir şekilde ve dudağını büzersin.
Loki ise senin bu haline gülümser ve dudağına bir öpücük kondurur. Seni çok yorduğunun farkında ama onun elinde olan bir şey yok kendini sana çekmekten alı koyamıyor sürekli seni istiyordur seni çok seviyordur.
Üstünden kalkar ve " madem yorgunsun sen burda uzan ben de sana yiyecek bir şeyler hazırlayıp getireyim" sen ona gülümsersin ve kafanı sallayıp öpücük atarsın.
O ise aşşağı sana kahvaltı hazırlamaya iner...
✒HELLOOO
✒Umarım beğenirsiniz. Fikirlerlere açığım. Beğenip yorum yapın lütfen📌
Çook tatlı gif değil mi ya😂😍😍