Senin en çok hangi halini tatlı buluyorlar:
Steve Rogers:
Sen onun gömleğini çalmaya çalışırken;
Steve duştan yeni çıkmış altında havlu sarmış şekilde odanıza girer dolapta sadece 1 - 2 tane gömleği oluğunu fark eder yanına gelir ve;
"Y/n gömeleklerim yok nerde biliyor musun?" Diye sorar.Sense üzerinde sadece steve'in gömleği varken ve steve'in bir diğer gömleğini çantana tıkmaya çalışırken "hayır sevgilim"
Diye cevap verirsin.Steve tebessüm eder ve "öyleyse üstündeki kimin?" Diye sorar sense boşluğuna gelir "senin-" diye cevap verirsin.
Steve:"bebeğim neden gömleklerimi çalıyorsun?" Diye sorar.
Sen:"çalmıyor-çalmıyorum-Ben sadece(pes ederek) Onlar çok güzel tamam mı? Büyükler sıcak tutuyorlar ve en önemlisi sen kokuyorlar" dersin utanarak stevese seni kendine çeker sıkı sıkı sarılırken kulağına fısıldar "seni seviyorum"
Tony Stark:
Sen mutfakta bir şey yaparken o seni suistimal edince kızdığında:
Sen mutfakla ilgilenmeyi ve özellikle tatlı yapmayı çok seviyorsundur.
Ve sen çalışırken düzenli ve temiz olmaya önem gösterirsin mesela bir çöp olduğunda onu hemen çöpe atar kalabalık olmadından rahatsız olursun ve yalnız olmayı tercih edersin(ben öyleyimde) tony çoğu zaman yalnız bırakmaz seni.
Sen mutfakta yeni bir kek tarifini denerken tony mutfağa gelir su içer ve bardağı tezgaha bırakır sana inat
"Bebeğim bardağını yerine koyar mısın?" Dersin tatlı bir tonda tony ise sırıtır "ah özür dilerim bebeğim" der yerine koyar ama bu seferde kek'e koymak için ayırdığın sütü kafasına diker sinirle "tonyy napıyorsunn?" Diye sorarsın oda sırıtarak "hiiiç canım çekti" der sinirden al al olmuş yanaklarına büyük bir zevkle bakarak " sen süt sevmezsin ki!" Dersin oda "doğru süt sevmem ama ne severim biliyor musun?" Diyip ellerini beline koyar seni kendisine çeker "sinirden al al olmuş yanaklarını ve öpülesi dudaklarını" der ve dudaklarına yönelir sende anında yumuşarsın...