Media=😯🤯😍
Tony ile 5 senedir evlisindir ve peter adında 4 yaşında çok sevimli oğlunuz vardır.
Bir gün işin erken biter ve tonynin şirketine doğru sürersin peter ve tony şirkettedir.
Tony evlendikten sonra çok değişmiştir tüm benliğini sanaa adamıştır sana zarar gelmemesi için elindem geleni yapıyordur peter doğduğundan sonra korumacı ve kıskanç tavrı artmıştır sizi her şeyden çok seviyordur..
Yenilmezlere gelirsek tony onlarla bağını uzun süredir kesmiştir siz evlenmeden önce yani büyük kavga etmişlerdi tony artık onların sürekli suçlayıcı tavırlarından çok sıkılmıştır ve S.H.I.E.L.D ile bağını koparmıştır.
Depresyondaydı herkesin ona düşman olduğunu düşünürken sen çıka geldin ve hayatını değiştirdin senden sonra eskisi gibi olmuştu güler yüzlü(seni kıskanmadığı ve başına bir şey gelmediği zamanlar)
Ama gel gör ki S.H.I.E.L.D ve yenilmezlerin tonye yani tony STARK zekasına ihtiyaçları vardı dr. Banner ın da eksik kaldığı yerler varsı ve bir STARK a ihtiyaçları vardır.
Arabanı otoparka park edersin ve tonynin odasına ilerlersin danışmaya gelirsin "tony odasında mı?" Danışmadaki kadın gülümseyerek "hoşgeldiniz bayan stark evet odasında ama bay stark oğlu ile vakit geçireceğini kimsenin ona rahatsız etmemesini söylemişti az önce yenilmezler geldi onları uyardım ama onlar dinlemedi ve odaya girdi" der.
Kaşlarını çatarsın bu ne saygısızlık böyle "tamam ben ilgilenirim kolay gelsin" dersin.Odaya kapıyı çalmadan girersin ve manzara seni şaşırtır yenilmezler odadakki toplantı masasında oturmuş tony ve peterı izliyordur tony ve peter onların hiç farkında değil gibiler satranç oynuyor ve konuşuyorlardır senide fark etmezler ama yenilmezler seni fark eder umursamazsın duvara yaslanır oğlun ve kocanı izlemeye koyulursun grubun erkekleri seni hayranlıkla süzüyordur.
Peter"baba" diye seslenir "efendim evlat" der tony ve hala sizin farkınızda değiller "ben bu satrançı ne zaman jarvis ile oynasam beni yeniyor ama seninle oynasam genellikle kazanıyorum" der tony gülümser "belkide benden daha zekisindir" der sen tebessüm edersin "ama jarvisi yaratan sensin senin yarattığın şey senden zeki olamaz bu demek oluyorki sen bana bilerek yeniliyorsun" odadaki herkesin iatemsizce gülümsemesi büyür "ama senin yaratılışında katkım olmadı değil ve sen benden daha zeki olacaksın" peter gözlerini kocaman açar ve heyecanla "gerçekten olacak mıyım?" Diye sorar "tabiki olacaksın her stark kendiasinden bir önceki starktan zeki olur" der "yani sen babandan zeki misin?" Diye sorar bu seger merak ile tony buruk bir tebessümle "öyle olmasını umuyorum" der ve hamlesini yapar peter sırıtır "şah ve mat. Ben kazandım!!" Tony gülümser ve peterı alkışlar sen de alkışlarsın "tabiki benim oğlum kazanacak başka kim kazanabilir ki?!!" Tony ve peter şaşkınlıkla bakar sen ne ara geldin yahu!
Peter koşar ve kucağına zıplar sana sarılır tony tam san gelecekken yenilmezleri fark eder kaşlarını çatar "ne işiniz var burda"
Steve"tony konuşmamız gerek" "önemli"
Tony"umurumda değil defolun"
Nat"tony gerçekten önemli"
Tony tam itiraz edecekken sen araya girersin "tony tatlım biz yakınlardaki pizzacıdayız sende işini hallet gel"
Tony"ama-" sen yanına gider sarılırsın "hadi koca adam bekletme bizi çok açız" dersin odan bıkkınca "tamam" der dudağına öpücük kondurur o toplantıya siz pizzacıya gidersiniz...
Baba - oğul çok tatlılarrr😍😍😍😍
🍕 Farkındayım çook saçma oldu üzgünüm aslında daha falza uzatmayı düşünüyordum ama uzun zamandır bölüm atmadım sizi bekletmek istemedim..🤗
🍕düşüncelerinizi belirtin lütfen yorum yapıp beğenin🙏🏻🙏🏻
🍕hatalarım varsa affola💖💕
🍕kontrol etmiyorum emimim yazım hatası yapmışımdır kusura bakmayın...sizi seviyorumm💖💕💓💞💫