Dantel

5 0 0
                                    

Şunu da yerleştirince tamamdır. Eh olduu. İnanamıyorum şu haline bak puding'im nur topu gibi parlıyosun. Benim sevimli küçük pudingim yaa. Yeni imajının herkesin gözünü alacağı kesin. O halde neden dışarı çıkıp çılgınlar gibi gezip elalemi çatlatmıyoruz. Ne duruyorsun haydi ayaklan!

Kararsız kaldım sarı ceket mi yoksa siyah mı? Ah bana yardımcı olabilmeni okadar isterdim ki puding. Ama sen hiç anlamıyorsun ki giyim kuşamdan, yani yanlış anlama sadece ilgi alanına girmiyor ondan dedim.
Neyse şimdilik almayacağım, bi başka zaman fikrimi kesinleştirip tekrar uğrayabilirim. Ah mızmızlanma hadi ama puding. Biliyorum sevmiyorsun böyle ortamlarda vakip harcamayı ama gardrobumda bana uygun bir şey kaldığını düşünmüyorum. Çoğu, birkaç sene öncesinden yani giyim zevkimin tamamen yerlerde sürünüp acı çektiği dönemden kalma. Heh buarada unutturma senin için kırmızı kurdele bakmalıyız.

Sanırım uzun zamandır aradığım elbiseyi buldum. Bu elbise bana tarif edemediğim sebeplerden dolayı farklı hisler katıyor. Bak yine gittim geldim puding'im. Nostalji yaşamak istemiyorum bana tek yaşattığı şey acı. Pas geçiyorum bu duyguları, gelelim elbiseye almazsam içimde kalır. Ne dersin puding bu bembeyaz danteller içindeki elbiseyi almalı mı? Yakıştı mı? Ben bu bakışı bilirim. Yaşasın! Alıyorum o halde benim tatlı küçük puding'im.

Mozzarellalı PudingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin