*perspectiva Dianei*
Mă trezesc cu o durere de cap la mine în cameră. Mă uit la ceas și văd că e ora 9:15 dimineața. Nu mai țin minte absolut nimic din ce s-a întâmplat aseară.. Mai știu decât că am căzut pe jos și m-am lovit la cap. Mă ridic din pat ușor, apoi cobor în sufragerie. Ioana nu era nici în sufragerie, nici în bucătărie. Cred că încă doarme..
M-am dus în bucătărie pentru a îmi face o cafea. In cateva minute, s-a făcut. Mi-am luat cafeaua si m-am dus in sufragerie. Am aprins televizorul pe știri.
Am stat în fata televizorului cam jumătate de ora. Mi-am terminat cafeaua, asa ca am lasat-o pe masuta. Văd că Ioana încă nu s-a trezit. Profit de momentul ăsta si intru sa imi fac un dus. Nici nu intru bine in baie, ca o si aud cum imi bate in usa.
-Mai stai mult?!
-Ho că doar ce am intrat ;-;..O aud cum se indeparteaza de baie. Oh doamne moment de liniste. Imi termin dusul. Mă sterg, dupa imi pun halatul meu alb si ma indrept spre camera mea. Intru, si am ales sa ma imbrac asa:
Șiii, brusc imi amintesc. Azi avem facultate.. Baga-mi-as.. am uitat complet, iar in cateva ore incepem. Eh, nu-i grav ca ajungem in maxim 10 minute acolo.Cobor si eu jos la Ioana. Ea statea in bucatarie si baga in ea dulciuri.
Merg iar in sufragerie si ma asez pe canapea. Vine si Ioana langa mine.
Am mai stat noi, am vorbit, am bârfit. Doamne ce repede a trecut timpul. E deja ora 15:04! Nu-mi vine sa cred =).
Oh, trebuie sa plecam. As mai fi vrut sa raman acasa, n-am chef azi de facultate.. Dar na.. Ma ridic de pe canapea, Ioana face la fel si plecam.
De data asta am ajuns in 15 minute. N-am mai luat masina, am mers direct pe jos. Nici nu intram bine acolo, ca ne intalnim cu parașuta de Ana. Nu cred. Mor, a trecut pe langa noi si nu ne-a zis nimic =). Asta e ciudat.. Pune ceva la cale târfa asta.
*perspectiva Anei*
Să nu creada ele ca scapa de mine. O sa le fac sa sufere, o sa le fac de ras in fata tuturor! Merg la prietenele mele, si le spun ce vreau sa fac:
-Fetelor, vreau sa le fac de ras pe Diana si Ioana in fata tuturor!
-Păi.. si cum o sa facem asta? intrebă una din ele.
-Nu stiu, are cineva o idee? întreb eu
Nimeni nu zice nimic.
-Serios fetelor? Serios?! Întreb eu.
-S-..scuze Ana, dar eu nu prea vreau să mă pun cu ălea două.. Am văzut de ce sunt in stare si nu prea as vrea.. Scuze...
-Nici eu nu prea as vrea :/... zice alta din ele.Eu plec de lângă proastele astea. Trebuia sa fac ceva ca sa le fac de ras pe Diana si Ioana, dar.. nu stiu ce. In fine, o sa gasesc eu ceva.
*perspectiva Dianei*
Doamne orele au fost asa de plictisitoare.. Ma bucur totusi că am scapat. Ies impreuna cu Ioana din sala de curs, si ne indreptam spre casa. In drumul nostru ne intalnim cu Ana. Ă.. Era ciudat, pentru ca ea nu era niciodsta singura. Mereu era cu sclavele ei in spate. Trece pe langa noi, nu ne zice nimic. In schimb.. Ioanei ii pune piedica. Am avut noroc, daca nu o prindeam eu pe Ioana, cădea si se lovea la cap.
-Tu esti proasta?! O intreb eu pe Ana, desi.. Nu stiu de ce am mai intrebat. Stiam răspunsul la intrebare.
Ana nu zice nimic, decat rade putin. Ioana se ridica si ii fute o palma peste fata, de i-a sters tor machiaju'. Eu cu Ioana incepem sa radem de ea. Ana pleaca aproape plangand si nu ne mai zice nimic.
Eu cu Ioana ne-am continuat drumul si am ajuns acasa in siguranță. Intrăm în casa. Acolo avem parte de o "surpriză"...
ellooo, păi mna ăsta a fost si cel de-al 5-elea capitol ;-;.. ăsta a fost cam cel mai plictisitor de pana acum, dar na :/.. sper ca v-a plăcut totuși ^^🖤