Iesim cu totii din casă si ne indreptam spre padure. Ne oprim, iar Mihai spune:
-Ok, deci du-te tu in fata, eu cu Lucas o sa ramanem in spate, ca sa nu ne vada Daniel. Întăririle vor ajunge in maxim 5 minute. Îți mai zic o data, nu te speria, nu ai de ce. Totul o sa fie ok. Succes!
Dupa pleaca cu Lucas.Mi-am continuat drumul, pana cand vad o masină neagra. Din ea iese un barbat inalt, bine facut. In spatele lui apare alt barbat care o tinea pe Ioana.
Doamne.. Saraca Ioana.. Avea vânătai cam le 80% din corp.. Ce dracu i-au facut acolo..
-Sper că ai venit singură, zice unul din ei. Stai să mă prezint domniță, eu su t Daniel. Presupun ca ai auzit de mine. Nu e nevoie sa te prezinti. Stiu absolut tot despre tine.
-Mbine.. Si acum ce vrei?
-Pe tine! De Ioana deja am profitat destul. *perv face*Am incremenit in loc. El venea incet spre mine, iar eu nu faceam nimic.
Dintr-o data, barbatul care o tinea pe Ioana e impuscat in piept si cade la pamant. Daniel se intoarce confuz, iar din boscheti ies Mihai cu Lucas, cu tot cu întăriri. Erau cam vreo 30 de oameni inarmati.
-Diana, pleaca de acolo! Il aud pe Mihai tipand.
Voiam sa plec, dar Daniel ma prinde de talie, ma trage spre el si dupa imi pune pistolul la cap.
-Inca o miscare si ii voi zbura creierii!M-am zbatut, dar nu am reusit sa scap. Era prea puternic. Mi se aprinde beculetul. M-am gandit ca poate daca il calc pe picior, poate voi scapa. Asa am si facut.
Il calc pe picior, acesta imi da drumul. Fug cat ma rin picioarele spre Mihai si ceilalti, dar Daniel reuseste sa ma impuste in picior, iar eu cad pe jos. In acel moment, el a fost impuscat de toti si a cazut pe jos intr-o balta de sange.
Mihai vine repede spre mine, iar Lucas se duce la Ioana. Am vrut sa ma ridic sa merg la Ioana dar Mihai nu m-a lasat.
-Stai cuminte, esti rănită!
-Pai da, dar.. Ioana e si mai ranita..Nu imi mai zice nimic, ma ia in stil mireasa si ma duce la masina.
Il vad pe Lucas cum o ia pe Ioana de jos, grijuliu si o duce in masina lui, apoi plecam cu totii de acolo, spre casa.
Eram obosită.. Asa ca.. Am adormit.
*perspectiva lui Mihai*
Am ajuns imediat acasa. Opresc motorul, ma dau jos din masina, merg la Diana si o iau in stil mireasa. Doamne, era asa de dulce cand dormea *^*.
Am avut grija sa nu o trezesc si m-am dus la ea in camera, apoi am pus-o pe pat. M-am dus sa caut prin casa niste bandaje. Oh, uite, am gasit. Iau bandajele dupa ma intorc la ea. Intru in camera si inchid usa dupa mine, dar din greseala o trantesc.
Diana se trezeste. Ce prost sunt..
-Ă.. Scuze ca te-am trezit.. :/
-Meh nu-i nimic.. zice ea plictisita.
-Ok.. Păi si.. Ma lasi? Arat spre bandaje.
-Ă, da.Ma pun langa ea pe pat si incep sa ii dezinfectez rana, apoi ii pun bandajele. Intr-un final, am terminat.
-Mersi.. spune Diana.
-Eh, n-ai pentru ce. zic eu, apoi ii zâmbesc. Ma ridic de pe pat si ies din cameră.*perspectiva Dianei*
Imediat dupa ce pleaca Mihai, ma ridic din pat. Nu puteam sa merg prea bine din cauza piciorului, dar m-am descurcat. Merg la Ioana in camera sa vad ce face, daca e bine. Uh, se pare ca doarme, dar o inteleg.. Prin cate a trecut..
Am intrat incet in camera, fara sa fac prea mult zgomot si ma asez langa ea. Lucas a avut grijă. I-a dezinfectat ranile si a bandajat-o.
Ma bucur ca e bine. Nu stiu ce as fi facut fara ea.. Am lasat-o sa se odihneasca si am iesit din camera fara sa fac zgomot. Acum ca totul e bine, merg iar la mine in camera.
Eram obosita, asa ca am adormit direct.
ellloooo, aici se termina si capitolul 9 :3. sper ca v-a placut💕