Az elkövetkezendő napokban rengeteg vizsgád volt.Azóta se beszéltél Yoongival.Most is csak egy unalmas matek órán ücsörögtél.Hoseok pedig már horkolt melletted.Meglökted a fiút, mert már az agyadra ment hortyogása.
-He he mi van?-emelte fel fejét.
-Ne horkoljál már itt nekem.-forgattad meg szemedet.
-Miért témazáró?-ijedt meg.
-Nem csak idegesített.-mosolyodtál el a fiú kétségbe esett fején.
-Te neked nem is az a bajod...Hanem Yoongi.-húzta el száját és megtámaszkodott kezén.
-Jaj nem hagyj már.-ráncoltad össze szemöldököd.
-Aha persze.-horkantott fel.
-Hoseok akkor megoldja az egyenletet?-mutatott a mellettem ülőre a tanárnő.
-Tanárnő nekem ezt tiltja a vallásom.-hajtotta le fejét.Mi?Ez hülye....
-Hogy mit tilt az ön vallása?-kerekedett ki szeme a tanárnak.
-Azt,hogy kimenjek a táblához,meg persze a matekot is ellenezük.-beszélt többesszámba.Fejedet a padra hajtva röhögted ki magadat.
-Én is felveszem ezt a vallást..-pacsizott le vele az egy paddal arrébb ülő Jimin.
-Elég emberek csendet-üvöltötte el magát a némber.
-T/N ha ez magának olyan vicces fáradjon ki és oldja meg az úr helyett a feladatott.-adta át a krétát a kezedbe.
Hoseok melletted fel nevetett te pedig háton csaptad.-Kuss.-mosolyodtál el.
-Ha ilyen jó kedve van kisasszony le is osztályzom.Rendben?-húzta fel szemöldökét ez a rohadt szemét láda.Ki sétáltál a táblához majd végig néztél a feladaton.Fingod se volt róla.Meg nem is érdekelt.
Elkezdtél valamit oda irkálni majd mikor befejezted távolabb álltál a táblától.
A tanár oda sétált és ki elemezte az irományodat.-T/N?Te hogy szeretnél le érettségizni?Ez édes kevés lesz oda kislányom.Egyes!-jelentette ki azt a szúrós csúnya szót.Elővette a naplót és bele is nyomta a szép érdem jegyedet.Szerencsére kicsengettek és ez volt mára az utolsó órád.Megfogtad a táskádat válladra dobtad majd kirohantál a teremből.
-Rohadt geci matek.-léptél ki az iskolából és fel rúgtál egy közeledben lévő kukát.
-Héj héj nem rongálunk!-emelte fel kezét Yoongi.Aki a falnak dőlve cigaretázott.
-Na te ne beszélj.-nevettél fel.
-Fúj de büdös..,hogy bírod ezt szívni.-fintorodtál el kicsit közelebbről meg érezve dohos szagát.
-Könnyedén.-húzta mosolyra száját.
-Na de mit ártott a kuka?-biccentett a felborított szemetes felé.
-Semmi közöd hozzá.-morogtad.
-Igaz...csak gondoltam megkérdezem.-rántott vállat.
-A matek...-motyogtad.
-Mi van vele?-nézett bele szemedbe és kacéran el mosolyodott. Tudtad jól, hogy attól függetlenül, hogy nem tanul egész jól át szokott esni év végén. Talán valamelyik tantárgyból hármassal is. Akár mennyire ellenezted legbelül vágytál arra az életre amit ő követett.
-Kaptam egy karót.-kezdted el bámulni az aszfaltot.
-Jaj én matek órára már be se megyek.Tudod kevesebb egyes. -nevetett fel és kifújta a füstött száján.
-De jó neked.-morogtad.
-Jó bizony.-húzta ki magát büszkén.
-Na gyere-intett neked.
-Hova miért?Nem is ismerlek.-zavarodtál össze.
-Akkor majd meg ismersz. Meg már szóba álltál ezzel az idegennel. Szóval nem mindegy? -nevetett fel és kezet nyújtott feléd.
Vele mész vagy sem?
KAMU SEDANG MEMBACA
Mit tennél,ha ott lennél? (BTS : választós játék)
AcakMondhatni ez egy kis unalom űző.... Mellette egy részes tovább folytatódó történetek a tagokkal. Mindegyik tagról külön. Szóval találd meg a kedvencedet és közben néha játsz a kérdezős játékommal. Személy szerint én szeretem az ilyeneket. Ezért is p...