4.

73 5 0
                                    

,,Jdeš se mnou nebo ne?"

,,Jdu a nemusíš být na mě tak nepříjemná. Kdo to vlastně byl?"

,,Joshua. Můj nevlastní bratr."odpovím a dál se s ním nebavím. Proč taky, když se jen na všechny usmívá a jde za mnou jako stín. No, alespoň že na matice uvidím Kate. Kate je moje nejlepší kamarádka, ta blondýna co jsem se o ni už zmínila. Hurá, ještě nikdy jsem matematickou třídu neviděla takhle ráda. Konečně skončí to trapné ticho.

,,Ahoj Avril." sotva vejdu do třídy, tak už ne mě Kate ze zadní lavice křičí. Ne, že by křičela úmyslně. Ale má opravdu výrazný hlas.

,,Ahoj Kate. Moc ráda tě vidím."

,,Co je to za týpka? Že by ten výměný student z LA?"řekně šeptem.

,,Máš pravdu."A pak už zvoní. a náš učitel přesný jako hodinky už je se zvoněním ve třídě.

,,Dnešní hodina odpadá. Za domácí úkol máte příklady ze strany 97, všechny." řekne a vyrazí ze dveří. To ale znamená, že můžu jít dříve domů. To bude macecha koukat, že jsem doma takhle brzo.

,,Co se ti honí hlavou, když se takhle usmíváš?"

,,Mě? Nic, nic. Už musíme jít. M2j se Kate."a už strkám Chrise ze dveří učebny. Šli jsme ke skříňkám a já doufala, že nepotkáme Jacka. Vzala jsem si věci ze skříňky. Mikinu a tašku přes rameno s věcmi, co si musím vzít domů. Naposledy jsem se rozhlédla po škole a šli jsme. Nevím, jestli dělám dobře, ale můj instinkt mi říká, že s nimi mám odletět a moc o tom nepřemýšlet a diskutovat s tátou. S Isabellou a Joshuou se o tom bavit nehodlám.

,,Určitě máš na to auto řidičák?" zeptal se mě Chris trochu směšným hlasem.

,,Neboj, mám. Nemusíš mít strach a pokud se bojíš, tak ti dám adresu a můžeš jít pěšky." řekla jsem trochu naštvaně. Nechápu proč se mě na to každý ptá. Vím, nejsem žádný obr, ale výška 165 cm je podle mě normální.

,,OK. Jen se hned nečerti jo?" řekne a směje se. Já že se čertím?! Já se vůbec nečertím. Dobře, možná se trochu čertím, ale kdo by se nečertil? Koho znám, tak ten by se čertil. Nechápu, jak může být Chris pořád takhle klidný.

,,Tak co bude?"

,,Jo jo, už sedím." odpoví mi a sedne si na přední sedadlo spolujezdce. Když vyjíždíme z brány, tak zahlédnu to co jsem nikdy nechtěla vidět. Jack se líbá s nějakou blondýnou. Aspoň pro mě bude rozchod jednoduší. Teď vím jak to je. Naposledy se po nich podívám. To jsem neměla dělat. Ta blondýna je KATE! Proč mi to Kate udělala? Teď nemám čas o tom přemýšlet. Musím dávat pozor na cestu. Popravdě se mi chce strašně brečet. V autě je hrozné ticho, tak pustím rádio. Zrovna hrají moji oblíbenou písnički od Sipmle plan- Welcome to my life. Zaženu špatné myšlenky a začnu si jí pobrukovat. 

Royal's daughter/❔/Kde žijí příběhy. Začni objevovat