ACILARLA YÜZLEŞMEK

40 9 0
                                    

Gözlerini kapatıyorsun
Bu dünyada olmamayı diliyorsun
Rüzgarı hissetmek rüzgarla bütünleşmek istiyorsun.
Saçların uçuşuyor ama sen bunu hissetmiyorsun.
Ruhun bedeninden çekiliyor sanki.
Organlarının bedeninde olmadığını düşünüyorsun.
Kalbin artık atmıyor sanki.
Gözyaşların buz tutmuş.
Kulakların sadece rüzgarın sesini işitiyor.
Uçmak istiyorsun tüm ağırlığından kurtulmak.
Birden gözlerin açılıyor ve yere çakılıyorsun.
En sonunda gerçeklerle yüzleşmek zorunda kalıyorsun.
Insan bazen gerçeklerden kaçmak ister.Umutlarına sığınmak hayata tutunmak ister.Birşeyleri görmezden gelir ama hepsi birer birer tekrar önüne çıkar.Alışırsın geçti sanırsın ama alışmazsın ki alıştığın ne varsa acımaya devam eder sadece katlanırsın.Katlanmak zorundasın.Katlanmak zorundasın çünkü başka çaren yok.Kendinle başbaşasın sağa dönsen kaçacak bir yer yok sola dönsen hayal kırıklıkların önünde yaşamın ağır izleri arkanda bırakmak istemediğin ama gitmek isteyen insanlar.Gözünün önünde oluyor tüm bunlar.Ama sen kıpırdayamıyorsun.Sanki tüm bedenin felç olmuş gibi.Sadece izleyebiliyorsun.Izlediklerin öyle acıtıyor ki öyle bir acı varki.Heryer sızlıyor sanki ama hissetmiyorsun sadece öyle olduğunu biliyorsun işte...

KITAPLARA SIĞINDIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin