**✿❀ ❀✿**Ddogchimpark yazıyor...
Ddogchimpark ;
bak evet
seni rahatsız etmiş olabilirim
ama okulda
millete benim kim olduğumu
sormayı bırakmalısın :dagustdsug4 yazıyor...
agustdsug4 ;
seni
aradığımıda
Nerden çıkardın?Ddochimpark yazıyor...
Ddochimpark ;
seni görüyorum hyung...
en azından
inkar etmemeni beklerdimagustdsug4 yazıyor...
agustdsug4 ;
bak dostum
beni nasıl görüyorsun bilmiyorum
ama millete sorduğum sen değilsin ? :D
bak ben Min Yoongi
bir çok sapığım var
ve bazıları beni
eğlendirecek resimler gönderiyorve ben bu afeti arıyorum.
Ddochimpark yazıyor...
Ddochimpark ;
siktir
agustdsug4 yazıyor...
agustdsug4 ;
umarım beni
anlamışsındır küçüğümDdochimpark yazıyor...
Ddochimpark ;
pisliksin hyung
~
Yoongi alayla telefonu yatağın üzerine atıp üzerindeki terli tişörtü çıkarıp bir kenara fırlattı. Omuzları ağrıyordu.
Bu çocuğun kim olduğu hakkında en ufak bir fikri yoktu ancak deminki saflığı onda gülme sebebi yaratmıştı. Hadi ama onun seksiliğine hem cinsi bile dayanamıyordu. Bununla övünmeli miydi?
Açık bilgisayarından gelen bildirim sesiyle kafasını geriye çevirip masaya baktı. Masaya ilerleyip ekrandaki ınstagram bildirimine tıkladı.
~ Ddochimpark arkadaşlık isteği yolladı. ~
Tanıdık kullanıcı ismiyle deminki gülümsemesi dahada büyüdü. Bir süre sırıtarak ekrana baktı. Bu salağın derdi neydi sahi ? Elini ensesine götürüp saçını çekiştirdi. Bunu sadece huzursuzlandığı zaman yapardı.
Peki bu çocuk onu neden huzursuzlandırıyordu?Mouse elinin altında dolaştırırken tuşa çoktan basmış olduğunu fark etti.
Onayla/İsteği geri çevir
Onaylar onaylamaz ekrana binlerce düşen beğeni bildirimiyle gözlerini devirip boş odada kahkahasını serbest bıraktı.
"Aptal. "
*:✼✿ ✿✼:*゚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☤ 𝓎𝑜𝑜𝓃𝓂𝒾𝓃 ➶ 𝔰𝔢𝔫𝔱𝔦𝔢𝔯𝔬 𝔞𝔷𝔷𝔲𝔯𝔯𝔬
Short Story↱Gökyüzü yere serilsede, gün bu gün parlamasada bize olan inancım sonsuz.↲ ༄ sentiero azzurro ➵ mavi yol ᖫ 𝟘𝟠°𝟘𝟠°𝟙𝟠 ᖭ ☤𝒷𝑒𝓁𝓁𝒶𝓃𝒸𝑒☤