**✿❀ ❀✿**Gürültünün geldiği koca evin önünde durdu Yoongi. Gerçekten buraya niye gelmişti. Evinde huzurla oturabilirdi.
Herneyse.
Adımını atar atmak havuz başında şişenin dibine vuran insanları görmesi uzun sürmemişti. Havuza atlayanlar, kış ayına rağmen kalkmayan şezlonglarda yiyişenler, saçma sapan dans edenler onlar her yerdeydi.
Girer girmez herkes sarhoş olamaya yeni yeni başlamasına rağmen Min Yoongiyi fark edebiliyorlardı. Ona selam verenlerin hepsi eliyle küçük selamlar verip aralarından sıyrılmaya çalışıyordu. Okulda herkesin onu tanıması tamamen yakışıklı yüzünden dolayıydı.
Bunu asla inkar etmiyordu. Tanımadığı kızın ona baş selamı verip eline tutuşturduğu içkiyle gülümsedi.
Bu gülümseme sevecenden tamamen uzaktı.Kızlar arasında onu popüler yapanda buydu. Tarif edilemez çekiciliği.
"Geciktin!"
Yoongi içkiden bir yudum aldı, susamıştı. Ağzına dolan acı tatla yüzünü buruşturup içkinin sert olduğunu anladı. Bu içkiyi ağırdan alsa iyi olacaktı.
"Biliyorsun her zaman en son gelenler dikkat çekicidir."
Kız oğlanın bu dediğini kıkırdadı. Yoonginin ondan bile pürüzsüz bir cildi vardı. Bu sinir bozucuydu. Ama bunu onunla sevişerek es geçebilirdi.Elini yavaşça tişörtünün yakasına doğru uzatıp ince parmaklarını boynununda gezdirdi. Yoongi içkiden bir yudum daha alarak dikkatle kızı izledi.
Nasıl ilerleyeceğini merak ediyordu. Hayır o kadar güzel değildi genç bayan. En azından Yoongi için. Ama işini görürdü. Onunda istediği bu değil miydi zaten ?
İkisininde ihtiyaçları vardı.Damarının üstüne işaret parmağını bastırıp hissetmeye başladı. Hafifçe kulağına doğru eğildi müzik oldukça gürültülüydü ve sesini en alıcı şekilde ona sunmak istiyordu.
"Sen her zamanlamanda çekicisin Yoongi."
İsmini bastıra bastıra söylemesi koca oğlanı etkilemişti. Sabaha yanından kalkıp gittiğinde ikiside iki yabancıdan ibaret olacaktı. Dilini dudaklarının üstünde gezdirip ıslattı. Genç kadın düşüp bayılacağını hissetti. O dilin vücudunda keşfe çıkmasını diliyordu. Yoongi vakit kaybetmeden bu kadar yaklaşmasıyla anı kullanıp dudağına eğildi.
Genç kız dudağındaki baskıyla boynundaki elini genç oğlanın saç köklerine geçirip okşadı. Yoongi bu hareketle gözlerini aralayıp dilini ağzına yerleştirmişti.
Adını bilmediği kızın kendine bastırmasıyla kıkırdadı. Hızlı olmak istemiyordu Yoongi. Elini beline dolayıp zayıf vücutla arasına mesafe koyup görüş alanındaki insanlara gözü kaydı.
Nefessiz kaldığında dudaklarını uzaklaştırdı ve nefes verdi. Kızın şimdiden orgazm olduğuna kalıbına basabilirdi.
Kendinden geçmiş hali bunu kanıtlıyordu.
Ve bu halini sadece diliyle yapmıştı Yoongi.
Sırıttı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☤ 𝓎𝑜𝑜𝓃𝓂𝒾𝓃 ➶ 𝔰𝔢𝔫𝔱𝔦𝔢𝔯𝔬 𝔞𝔷𝔷𝔲𝔯𝔯𝔬
Short Story↱Gökyüzü yere serilsede, gün bu gün parlamasada bize olan inancım sonsuz.↲ ༄ sentiero azzurro ➵ mavi yol ᖫ 𝟘𝟠°𝟘𝟠°𝟙𝟠 ᖭ ☤𝒷𝑒𝓁𝓁𝒶𝓃𝒸𝑒☤